Hoihoi, hier gewoon heel druk met het huisje. Als mijn cyclus zoals afgelopen maand is moest ik vandaag ongesteld worden maar dit is nog niet gebeurd.
@JosjeM spannend weer! Ik ga hard duimen voor je @Maan14 ooeee wat spannend!! Het zou toch wat zijn als het raak is Hier vertrouw ik het niet meer temp was vandaag weer omlaag.. nog wel boven de coverlijn, maar 36.62 was vorige maand mijn basale temp. Geloof er niks van dat dit goed zit. Wat denken jullie van mijn temp? Ik denk een rare maand.. begin mezelfs af te vragen of ik wel een eisprong heb gehad.. @RoGiJuLi dit ziet er toch maar vreeemd uit.. of niet dan?
Hoihoi, Vanochtend getest omdat zulke pijnleken botsten heb. Echter zie ik een vaag streepje die ik niet op de foto krijg. Zelf denk ik dat mijn cyclus gewoon wat langer is. Mocht het wel raak zijn heb ik namelijk zo veel gedaan wat niet hoort en lijkt het me geen goede zwangerschap. .geen vitamines ingenomen een longfoto gehad twee weken geleden. En als klap op de vuurpijl medicatie tegen de hooikoorts.
Ik denk dat mijn ogen weer te goed hebben willen turen. even wachten tot de Menstruatie door gaat breken. En doet hij dat niet test ik over een paar dagen nog een keer.
@RoGiJuLi ik hoop morgen weer een stijgende lijn en anders toch maar weer doortesten met de ovusticks.. wie weet komt ie dan toch nog van de week. En fijn dat je eerlijk bent hoor! Dat is juist wat ik wil @Maan14 sorry ik zie hem ook niet maar kan soms ook aan de foto liggen. Ik hoop voor je dat het toch raak mag zijn..
@Maan14 ik zie hem helaas niet. Maar na uploaden gaat de kwaliteit ook hard achteruit. Vanmorgen weer een follikelmeting gehad. En had ook al een positieve ovulatietest. Vandaag kon de iui niet meer omdat we gisteren moesten vrijen vd arts, dus nu morgenochtend. Het eitje was al bezig met weggaan.. gaat dus heel snel bij mij op de een of andere manier. Voelt weer als een verloren ronde dit.
Hè wat balen! Hopelijk dan toch gister al een goede zwemmer er tussen! Of morgen een snelle.. naar snap je gevoel wel.. het moet allemaal zo precies op tijd..
@Maan14 hè wat balen ik hoopte dat de afleiding misschien juist een positieve uitwerking zou hebben.. laat dan ook meer doorbreken hè..
@Maan14 jeetje wat jammer weer Gisteren heb ik de IUI gehad, deze keer 2,4 miljoen zaadjes ingebracht. Weer iets beter dan de vorige keer. @RoGiJuLi mag ik nog even een beroep op jouw kennis doen? Hopelijk kan me dat iets geruststellen. Woensdag heb ik mijn laatste follikelmeting gehad, toen was de follikel al bezig met weggaan, hij was niet meer mooi rond en een klein beetje ingedeukt. Donderdagochtend was mijn temperatuur nog 36,47, wat voor mij geloof ik basaal is. Om 10:30 was de IUI en kreeg ik voorafgaand een echo. Toen was te zien dat het follikel weg was, maar er was nog wel vocht het follikel aanwezig in mijn baarmoeder. Vanmorgen was mijn temperatuur 36,63. Ik vroeg me nu dus af of mijn eisprong dan net voor de IUI is geweest, omdat mijn temperatuur nog laag was donderdag ochtend. Beetje een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat je het begrijpt. Alvast bedankt!
Ik heb een rare nacht gehad om 5.15 al wakker toen temp van 36.45 dus laag. Weer verder geslapen en om 6.45 mijn gewone tijd gemeten 36.78 dus ivm mijn basaal nog netjes hoger maar weet niet welke tempnik aan moet houden.. Het is een rare cyclus deze keer.. Voel me trouwens totaal niet zwanger heb het idee dat het niet raak is.. hadden maandag afspraak in Utrecht voor nieuwe ivf pogingen. Die hebben we verplaatst naar september. We hopen toch nog dat het natuurlijk mag lukken. En willen even een relaxte zomer zonder spuiten. Wel gek om het te verzetten.. maar wie weet mag het nog lukken voor die tijd..