@Cindy77 wouw wat een leuk nieuws van jou! Een positieve clearblue is postief( heb namelijk nog nooit gehoord dat die vals positief geven) Hopelijk een lekkere plakbeeb
@Lisa280887 wat een vreselijk nieuws echt een klap voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte! Hier net een klein beetje viezig bij het afvegen.. ben er toch niet gerust op. Morgen met mijn temp gaan we het zien. Maar weer wat viezig bij het afvegen lijkt toch op een beginnend einde.. ik denk dus heel kort zwanger geweest en nu al weer aflopend zucht....
kruidvat wit etos eigen merk wit clear blue zwanger?? Begrijp er niks van? Ga er maar vanuit dat het niet raak is.. temp was wel weer hoger.. lekker vaag allemaal
Clear blue geeft aan wel zwanger??? En kv en etos beiden wit.. evht zo frustrerend dit! Ben bang dat het dan toch niet raak is.
@Cindy77 bij onze dochter was de Kruidvat ook vaag, heb toen een andere gehaald bij de Kruidvat, geen clearblue.. uhhh hoe heet dat ding ook alweer
als het een lh piek is dan hebben we hem niet benut helaas.. hadden een knetter druk weekend dus geen actie ondernomen.. had gistermiddag geen testen meer en toen ovutest gedaan die was wit.. zucht.. vaag!!! Maar ik lees overal dat kv sneller is? Maar cb digitaal is dus sneller?
Ik zou even proberen 2 dagen te wachten en dan weer te testen Is de test wit, maar je temp hoger en geen ongi dan heeft ie op je lh piek gereageerd.
Dank je voor het mee denken! Ik moet donderdag toevallig ook naar de gyn dus dan kan ik het daar ook gelijk even bespreken Ben benieuwd..
Haha, dat ligt er een beetje aan welke je hebt denk ik. Ik vind de ovulatietesten van kruidvat en action dus echt ondingen. Dus ik gebruik de dipsticks van 2 be sure. Super cheap en werken goed! Zonder ovulatietesten heb je het vast een paar keer vaker gezellig, haha
Heb idd nog een doosje van de action liggen van 2 jaar geleden. Maar dat plassen in een bakje is niet zo mn ding Haha dat sowieso! Dat vind de man ook helemaaaaaal niet erg