Hoihoi even update van mij. Gisteren te horen gekregen dat mijn ICD draad vervangen moet worden. ' nu al' zoals jullie weten zit hij er helemaal nog niet lang in. @Cindy77 heb je geen anderen merk testen in huis? @wennepen80 zie datje een secondopinion heb. Wat hoop ik dat er nog mogelijkheden zijn voor jullie. Hier afgelopen weekend twee nichtjes van 8/9 jaar op logee gehad. Wat is dat toch druk/zwaar. Helemaal omdat het niet eigen is en je niet goed weet hoe te corrigeren. Nu hebben ze ook echt totaal geen oren wat super frusterend is.
@Maan14 wat naar dat je geopereerd moet worden. Is het een heftige operatie? En weet je al wanneer.. is toch weer een tegenvaller zo zeg.. Ik heb een test van kv gedaan die 2voor5 die is echt wit of bijna wit. Etos bleef wit. Kv eigen merk gaf een wazige plus.. Cb digitaal zwanger 1-2 dus geen idee wat ik moet geloven.. ga maar even afwachten tot donderdag denk ik en hopen dat het zkh een bloedtest wil doen.. ik durf na twee mk echt nergens meer van uit te gaan, maar hoop natuurlijk wel
@Maan14 je weet toch dat die oren eraan zitten om ze even goed bij past te pakken, luisteren is het niet voor bedoeld hoor Balen dat draad nu al vervangen moet worden. Weten ze ook waarom dat al zo snel weer moet? @Cindy77 ik ben benieuwd naar je tempkaartje van vandaag.
@Maan14 kinderen hebben standaard een selectief gehoor, dus die oren zitten er voor Jan doedel aan. @Cindy77 Snap ik dat je nergens meer vanuit gaat. Maar sommige testen hebben meer hcg nodig
Manlief zei gisteren avond: " maakt me niet uit of je ei gesprongen is of niet, morgen lassen we een rust dag in" Jammer joh.. of zouden er al genoeg zwemmers in zitten inmiddels..
Hahahahahahaha mannen Als je gisteren voor het laatst sex hebt gehad en hij springt vandaag of morgen dan zit er een genoeg voorraadje hoor
Temp van vandaag zie foto .. heb echt geen idee.. had vanmorgen zeurend (menstruatie?) gevoel maar ook licht misselijk.,kan echt nog alle kanten op naar mijn idee.. gewone cb gaf nog steeds vage plus.. gevoelsmatig zeg ik wel raak maar geen goede zwangerschap.. hoop dat we morgen echt een bloedtest krijgen.. of dat als het niet raak is het gewoon doorbreekt zodat we duidelijkheid hebben.. maar ja geduld maar weer..
He getsie @Cindy77 , ik duim voor je! @RoGiJuLi dus vanavond is niet echt een moetje dan.. of het zekere voor het onzekere nemen?
Nee geen moetje. Geef die vent maar ff rust dan kan je hem morgen weer bespringen als je temp dan nog laag is
De streep is licht maar wel echt blauw binnen 2 minuten en strak Ach ja zeker weten doen we het niet.. morgen maar eens zien wat de arts zegt.