Misschien een slowrise? Ff morgen afwachten meid Gets meid. Wellicht dus een biochemische zwangerschap geweest Succes bij de gyn vandaag!
Dat als je te snel tempt na je eisprong. Kijk... stel dat jouw eisprong gisterenavond rond 20 uur was en je tempt vandaag om 6.00 uur, dan zit daar maar 10 uur tussen en heb je een lage stijging van 0.1. Was je ei gisterenochtend bijv rond 11 uur, dan zat er 19 uur tussen je ei en tempen en zou je vandaag een stijging hebben van 0.3 graden.
@Cindy77 wat shit zeg het is jullie zo gegund. Geef je het vandaag wel eeven bij de gyn aan? Ik ben benieuwd wat hij gaat zegen
Er was wel echt een zwangerschapsringetje te zien. Dus was wel echt zwanger maar is gelijk weer mis gegaan. Had ook al wat bloed verloren vanmiddag. Dus zal wel verderdoorbreken. Wel hcg geprikt daar bellen ze morgen nog over. Wil dan ook vragen om de volgende cyclus te volgen. Maar daar ging deze arts niet over.
Dank jullie wel.. ongi is nu goed doorgebroken.. ook wel fijn als het dan toch niet goed zit dan maar ongesteld.. op naar een nieuwe maand..
Het is heel snel mis gegaan inderdaad. Wel een zwangerschap maar gelijk weer los gelaten. Ik word er wel een beetje moedeloos van. Dat is de derde keer. We gaan het tot september nog zelf proberen. Dat is nog drie pogingen. En dan toch kijken voor ivf. Lange adem..
@Dracaena idd... maar de lichte verhoging van gisteren kan ook een lh piek zijn geweest @Cindy77 balen meis hopelijk is het snel blijvend raak! @wennepen80 hoe gaat ie met je meis??
Pfff echt een heftige menstruatie nu weer wachten tot mijn ei..hoe is het met alle anderen? Op wachtbankjes? Wachtend op ei? @wennepen80 wanneer hadden jullie ook al weer de afspraak?
Lieve meiden, ik probeer het een beetje bij te houden op het forum maar vind het lastig! Sorry als ik niet op alles reageer....❤️ Deze week was een echte rollercoaster. Het ene moment samen huilen en het andere moment zijn we rustig. Ik denk dat wij ons erbij neer moeten leggen dat deze onzekerheid voorlopig nog wel zal blijven. En ondertussen maar ons leven leven en afleiding zoeken! Onze naasten kennen ons verhaal en we voelen ons enorm gesteund. Ik hoop wel dat we niemand ermee belasten. Wil ook niet dat men ineens op eieren gaat lopen voor ons. Dit geven we natuurlijk ook aan... herkennen jullie dit gevoel? Verder twijfelen we enorm of we door moeten nu met gericht ‘proberen’ of dat we dit even los moeten laten. Vandeweek wilde ik alles aan de kant schuiven voor even, maarja... nu slaat de twijfel toe haha
@Lisa280887 ik begrijp je angst en verdriet. Neem je tijd voor jezelf en al je emoties. Kom kletsen als jehier behoefte aan hebt maar neem ook afstand als je dat nodig hebt. Heel veel sterkte
Hebben 21 juni de second opinion in het radboud umc dus nog even afwachten voor ons. Denk dat het nog steeds niet echt is geland bij mijn. Ik blijf maar doorgaan met adem halen voor ons gezinnetje.