En meer kan je helaas niet doen Ik blijf nog duimen dat er uit de second opinion nog een wondertje komt. @Dracaena hij laat idd op zich wachten. Maar zolang het gelijk tot een posi uiteinde komt, dan was het het wachten waard.
Hi dames, ik merk toch dat ik ook wat minder actief ben op het forum bij het ‘zwanger worden’ gedeelte. Probeer voor zover het kan iets minder me ermee bezig te houden. Maar dat is vrij lastig, het forum lijkt inmiddels een lichte verslaving te zijn geworden. @Lisa280887 heel erg begrijpelijk dat je wat meer afstand neemt. Neem vooral de tijd en rust die je nodig hebt. Blijf met elkaar praten en verlies elkaar niet uit het oog. Dikke knuffel! @wennepen80 spannende dag dus de 21e, hopelijk zijn er nog mogelijkheden. @Maan14 wat balen dat je draadje nu al vervangen moet worden. Wanneer gaat dat gebeuren? @Dracaena je eitje laat inderdaad wel op zich wachten. Ik hoop dat ie gauw komt!
Vandaag weer in zkh geweest. Ik ga mee doen aan een onderzoek. Krijg medicatie voor mijn schildklier. Tenminste of medicatie of placebo dat hoor je pas achteraf. Maar er wordt gekeken of dit medicijn miskramen kan voorkomen. Ik heb geen scholklier problemen maar wel anti stoffen. Geen idee dus of het iets voor me kan betekenen. Maar eens aankijken de aankomende maanden. Eerst maar weer eens zwanger worden.. zucht.. ik vind de tijd tot een ei altijd zo lang duren.. zal nog wel een week of twee zijn voordat mijn ei weer gaat springen.. geduld.. geduld..
@JosjeM herkenbaar. Ik ben ook lichtelijk verslaafd hoe gaat het bij jullie? @Cindy77 wat interessant! Maar hoop vooral voor jullie dat het werkt. Mijn schildklier is na ingrepen door de contrast vloeistof altijd helemaal in de war. Hier proberen we rustig verder maar zonder mmm. Voor ons voeld dit gewoon beter als het ooit nog lukt is het een wonder als het niet lukt is het ook goed. Ik merk dat we nu weer plezier aan het jeweetwelllen hebben. Gewoon wanneer wij willen en niet wanneer de test zeg dat we ' moeten ' Hoe gaat het met de rest?
Nadat ik vanmorgen op 12 dpo mijn temperatuur had gemeten en deze nog 36,93 was, besloot ik maar eens een testje te wagen. Deze was helaas negatief, dus op naar de volgende ronde Laat de menstruatie ook maar gauw doorbreken dan.
@JosjeM balen zeg... @Cindy77 ben benieuwd! @Maan14 wel fijn dat de druk eraf is Hier... nog steeds geen ei
@JosjeM wat balen zeg! Hoopte zo voor je zeker met zo’n hoge temp. Herkenbaar als het dan niet raak is dan ook maar gewoon Ongi. Dan kun je weer door. @Dracaena wat balen dat je ei zo lang laat wachten. Hopelijk gaat ie toch binnenkort eindelijk springen. Nog maar even door klussen
Ga morgen de pillen ophalen en dan donderdag de eerste pil innemen. Elke dag 1. Krijg half juli bloedonderzoek dan hoop ik dat de waardes wat veranderd zijn. Maar ja als het een placebo is ga ik er uiteraard niks van merken. Ben aan het hopen dat ik het echte medicijn krijg. Maar dat gaat met loting. Ook de arts weet niet wat ik krijg alleen de apotheek. En eigenlijk weten we dus pas of het wat doet als ik weer zwanger zou raken en blijf.. probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn. En kijk vooral uit naar mijn ei zodat we weer verder kunnen
Ooh ok.. en die heb je verwijderd vlak voor je ongi werd dus? Dan denk ik (gezien de hoge waardes) dat jouw lichaam eerst aan het ont-mirena-en is geweest tot aan cd 11 en daarna pas je "normale" cyclus begon. Dan zou qua temperatuur je cyclus zijn begonnen op cd 11 (wat dan cd1 wordt) en zit je nu op cd 11 zitten en valt het op zich nog mee