Zucht.. geen positieve ovutest gehad maar wel een mega tempstijging vandaag? Ook wel erg vroeg?? Was vannacht heel even wakker heel stil gelegen.. heb ik wel vaker en dan is mijn temp in de ovhtend normaal.. zal het een enkele gekke stijging kunnen zijn? Of is mijn ei zonder symptomen wel erg vroeg? Slijmvlies was creamy dus ook echt nog niet zoals normaal rond ei.. Heel vreemd dit.. laatste maanden heb ik mijn ei vaak pas dag rond 18 tot 20 gehad.. zaterdag voor het laatst gezellig gemaakt.. stel dat ei gister toch was hebben we dan kans?? Plan was vanaf vandaag om de dag gaan vrijen.. maar ja nu met deze tempstijging ben ik bang dat we te laat zijn of kan je temp een keer zo’n gekke stijging hebebn een dag.. heb ik nog mooit gehad.. @RoGiJuLi jij een idee?
Je kan idd een keer een stijging hebben Je temp geeft ook snel aan of je wellicht iets onder de leden krijgt. Zelfs een simpele verkoudheid reageert hij al op
@RoGiJuLi dank je voor je super snelle reactie! Ik schrok al! Ga ook gewoon door met ovutesten want zo’n vroeg ei lijkt me echt stug.. benieuwd of mijn temp morgen dan weer netjes is vanavond dan toch maar ons twee dagelijks momentje starten
Nee mijn ff registreerde niks meer na 6 maanden dus even gereset. Was het maar waar Nu al 6+ maanden niet meer ongesteld geweest
Ik ben ook niet meer.actief hier geweest omdat ik ook niet meer temp, nog herstellende van een eileider ontsteking, om half 5 heb ik een echo om te kijken of ik schoon ben en ga ik navragen of we dan nu eindelijk mogen beginnen met ivf... als ik menstrueer moet ik starten met.de pil,vind t heel spannend allemaal, en als t doorgaat, heb ik de 28ste een afspraak bij de verpleegkundige ik lees wel steeds mee (zo goed als mogelijk is) ik denk als ik begonnen ben met IVF dat ik niet ga tempen omdat alles al getimed word.. denk ik dat t geen nut heeft
Hahaha... waarschijnlijk zal hij hem wel verzetten als je morgen/overmorgen dezelfde hoge temp invuld als vandaag.
Ooh my God je weet niet hoe ik hoop dat je ongesteld ben geworden. Dan is er toch nog iets actief daar binnen <3