Ik weet het niet, met onze dochter had ik ook echt zere borsten in het begin, maar dat was een andere pijn dan zere borsten van de ongi. Ik heb alweer 2 jaar geen menstruatie gehad en dus ook geen klachten, dus eerlijk heb ik geen idee. Ik ga uit van ongi, kan het niet tegenvallen alleen maar meevallen
Nee heb niets veranderd in mijn eetpatroon. iig gestopt met dieeten misschien is dat ook positiever voor mijn eisprong Heb nu hormonen mee gekregen van het zkh en wil morgen gaan overleggen met de ha of ik dhea erbij mag gaan slikken, dat zorgt voor een boosd voor je cellen. Ach baat het niet dan schaad het niet. We zien het wel. Afwachten geblazen. Temperatuur is wel gelukkig weer mooi basaal.
@JosjeM zo tegenstrijdige gevoelens voor jullie zeg. Aan de ene kant positief dat je ei nu op tijd was en daarin tegen de minder zaad kwaliteit van je partner. Hopelijk stuurt het pelleton het super zaadje de goede kant op ga voor jullie duimen.
@Lisa280887 gelukkig goed nieuws van je uitstrijkje en hopelijk ook snel een oplossing voor je partner. Duim ook voor jullie
Ik ben blij dat ik de IUI voor gisteren heb doorgedrukt. Ze wilden mij anders vandaag laten komen, maar mijn temperatuur is enorm gestegen! Nog nooit een eisprong op dag 14 gehad, wordt een lekker korte cyclus dus
Ik ga proberen het zo lang mogelijk uit te stellen om teleurstelling te voorkomen. Heb ook nog geen testen in huis gehaald
@Maan14 wat balen weer. Knuffel ❤️ @wennepen80 ik ben heel benieuwd hoe deze cyclus van jou gaat verlopen, het ziet er nu allemaal stabiel uit! Hopen op een goede eisprong! @Dracaena knap van je dat je nog niet hebt getest! @Cindy77 hoe gaat het nu bij jou? Wel vervelend dat je het idee hebt dat je de placebo medicijnen hebt. Wanneer weet je welke pillen je hebt gebruikt?