Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    Mijn medicijnen zijn in de UK besteld. Hopelijk ontvang ik ze deze week.
    Maak me wel druk of het niet kwijt raakt bij de post of dat het bij buren beland die het pakketje achterover drukken. Niet dat ik weet wat ze ermee zouden moeten haha :roflmao:

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Goed om te weten ;) dank je voor het meedenken! Ik ga morgen eens kijken hoe die dan is. Hopelijk een stijging..

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Het is vooral die frustratie wennepen, maar dat ken je denk ik wel. Ik vind het zo ontiegelijk klote dat ik elke maand met eisprong seks heb. Elke maand weer en elke maand lukt het niet. En dat dan terwijl we er gewoon een hebben rond lopen. Waarom lukte het toen dan wel? Maar niemand kan daar antwoord op geven.

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 het is ook zo frustrerend! Ik snap je gevoel. Bij ons dan wel drie keer raak maar ook drie keer weer mis. Dat maakt elke maand zwaarder. Dikke knuffel!

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat geloof ik het ene moment heb ik spijt dat we niet door gegaan zijn. Mede doordat afgelopen weekend bij een verjaardag was waar een baby'tje was. Maar anderzijds weet ik dat dit beter is. Moeten er gewoon rust in vinden.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heb het er nu ook even moeilijk mee omdat ons draakje opeens in het mama hoe kom ik uit jou buik. Mama krijg ik ook een broertje of zusje. Want kindje a heeft ook een broertje :(

7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Is inderdaad moeilijk ja als je kleine erover begint

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    #1128 Madelie, 3 jul 2018
    Laatst bewerkt: 3 jul 2018
    Hoe was je temperatuur vanmorgen?

Omdat mijn nieuwe cyclus op zich laat wachten toch maar weer gaan temperaturen. Geen inzicht hebben in mijn cyclus begon op mijn zenuwen te werken omdat ik dan ook niet in kan schatten wanneer ik met de behandeling kan beginnen. Was zo relaxt dat ik dat niet meer hoefde te temperaturen. Maar nu geeft het misschien rust om het juist wel te doen. Vanmorgen 36.5. Overtijd en duidelijk nog geen ei gehad. Nou, wordt een lange cyclus.

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    Op het moment dat je besluit om voor kinderen te gaan ben je je ook nog helemaal niet bewust wat voor zwaar en lang traject het kan worden.
    Ja je weet dat het soms niet makkelijk hoeft te gaan, maar dat dit jezelf overkomt is flink slikken.

Maan14 vindt dit leuk.
  10. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Mijn temp is nu al weer twee dagen 36.82 niet enorm hoog maar wel boven basaal van 36.54. Mijn temp daalt meestal op 12 doo nu 10 dpo dus zegt nog weinig. Viel me niet zwanger. Vorige keren voelde ik al dat het raak was. Maar ja tien ging het ook steeds mis. Ga toch maar uit van niet raak. Nog even geduld tot het weekend..

Ik vind het tempen soms ook wel een ding maar toch geeft het ook een soort van rust. Je weet waar je zit en het is mog iets wat je kan “doen” rondom het zwanger worden. We gaan volgende week op vakantie. Dan ga ik geen wekker zetten dus dat wordt sowieso twee weken niet tempen. Ergens wel lekker maar ook vreemd. Wie weet is dat wel het moment dat het juist lukt ;)
    Ik ben het wachten ook wel zat na bijna 2 jaar..

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Cindy77 dikke knuffel!

Wij vertrekken de 20ste naar Italië, deze maand ga ik nergens op Letten.

Helaas vanavond met ons 15 jarige dalmaatje naar de dierenarts het gaat niet meer, hij heeft rond onze verhuizing een TIA gehad en takel af. We zoeken 1000de egoïstische redenen om hem hier te houden maar eigenlijk is het dier onwaardig aan het worden. Vanavond willen we van de dieren arts weten hoe en wat maar weet bijna zeker dat we hem beter kunnen laten gaan. Hij is op mijn 10de als pup bij ons gekomen en met mij mee uit huis gegaan toen ik ziek was is hij altijd mijn steun en toeverlaat geweest waar door het echt voeld als een familie lid die we moeten laten gaan.

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 wat heftig! dat is ook weer een zware beslissing zeg.. inderdaad misschien het beste voor de hond maar zo moeilijk voor jezelf. Heel veel sterkte!

13. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL

Heftig maan, heel veel sterkte!

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Uggh.. zal je net zien. Hopelijk is je ei snel gevonden ;)

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    Maan wat vreselijk moeilijk zeg. Je weet met die leeftijd dat het eraan zit te komen, maar dat maakt het er niet makkelijker op. Hoe was het bij de dierenarts?

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    Heb zelfs de resterende ovulatietesten weer uit de kast gehaald. Alsof ik daarmee een eisprong af kan dwingen o_O

Dracaena vindt dit leuk.
  17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.906
    9.676
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat verdrietig van jullie hond. En ook confronterende vragen van je zoontje:(

@Madelie snap het helemaal dat het frusterend is dat je geen idee hebt waar je in je cyclus zit! Ga je nu dagelijks weer temperaturen of sporadisch?

@Cindy77 ik duim voor je dat je temperatuur hoog blijft!

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.480
    8.740
    113
    @JosjeM. Ik ga vanaf nu weer dagelijks temperaturen. Anders weet ik niet wanneer de behandeling ingepland kan worden.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Vanavond gaan we defenitief afscheid nemen. Onze woef heeft lymfklierkanker de argressieve vorm. en het is uitgezaaid naar zijn mild. Als we hem niet laten inslapen zal zijn Milt klappen en zal hij alsnog in korte tijd met veel pijn overleiden.

20. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 heel veel sterkte! Een moeilijke beslissing. Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina