@Cindy77 Vandaag een positieve test, heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en ik word rond 12 uur teruggebeld om een IUI voor morgen in te plannen.
Oh wat goed! We gaan weer duimen Kan iemand mij vertellen hoe je het ff kaartje hier onder geplakt krijgt. Dus dat ie automatisch ook hier terecht komt? Ik zie dag bij een aantal van jullie maar komt er niet uit of alleen de link naar je tempkaartje?
Morgenochtend om half 11 mag ik komen voor de tweede IUI. Hopelijk deze keer een betere zaadopbrengst dan de vorige keer.
Hier de 2e IUI achter de rug, en de zaadkwaliteit was sterk verbeterd! Waar vl elke keer om en aan de 1 miljoen zat, was het nu 10,6 miljoen!!! *doet een vreugdedansje*
@RoGiJuLi snap jij mijn temperatuur nog? Vanmorgen een uurtje vroeger wakker en toen gemeten en was 36.2. Verder gaan slapen en toen uurtje later was hij al weer 36.7??
@wennepen80 en jij bent niet gediagnosticeerd met PCOS toch? Ik dacht dat mensen met pcos altijd meerderen LH pieken hadden zonder eisprong? Of niet? @RoGiJuLi weer dat mischien. Ik zit nu in het etz te wachten.
Ik denk dat hij dan gisteren ook rond de 36.3 heeft gezeten wat balen meis (zachtjes uitgedrukt). Klopt. Met pcos heb je vaak lh pieken zonder eisprong en dus mega lange cycli.
Heel erg balen ja. Dacht eindelijk een eisprong uit mezelf de krijgen.. Dan nu weer de schouders er onder en door gaan met afvallen. Weegschaal gaf vanmorgen alweer 98,4 aan dus nog 3,4 kilo tot afspraak.
Zo net klaar. Alles was goed zowel van mijn man als van mij. We gaan iui in natuurlijke cyclus staryen vanaf deze cyclus want ze hadden nog niet alle gegevens van mijn anderen ziekenhuizen binnen. Ga clearblue ovulatie testen kopen. Aangezien ik van die streepjes super zenuwachtig ga worden. En dus weer vast tempen zodat alles goed onder controle kan houden in mijn hoofd.