Oe spannend allemaal maan Krijg je geen clear blue ovulatietesten mee vanuit het ziekenhuis? Gewoon even vragen, scheelt een boel centjes
Nee ze gaven aan dat je zelf moet kiezen welke je gebruikt. Zijn teouwens oficheel onbegrepen verminderdvruchtbaar. Ik zit even met mijn hoofd tussen wil ik dat allemaal wel of niet. Mijn man is de gene zoals jullie weten die in eerste instantie alles op alles wilde zetten. Terwijl ik nu dat ons zoontje zindelijk is en groter begin te worden ook denk van Eigenlijk is dit ook wel fijn. Zal vast heel stom klinken hoor ik weet het.
@Maan14 fijn dat alles kan starten. En ik snap je twijfels wel. Het is allemaal zo veel. Wij willen ook zo graag maar soms ben ik ook zo klaar met alle zkh bezoeken. Dan ga je soms even twijfelen. Bij mij is dit meestal een moment en dan ga ik er weer voor 100 procent voor. Volg je gevoel. @JosjeM wat een super fijne verbetering. Hopelijk gaat het deze keer lukken. We gaan weer duimen voor je!! @wennepen80 nog een laatste eindje in je afvalrace. Wat ontzettend knap gedaan. Pcos kunnen ze vrij makkelijk zien op echo’s vertelden ze mij. Ik hang er ook tegen aan. Maar ook hier toch na twee maanden weer een eigen ei hopelijk gaat het bij jou ook weer op gang komen. Ik heb gister een echo gehad. De holte die ze eerder zagen was nu weg groen licht alles zag er prima uit. Nu dus hopen dat mijn eisprong niet weer zo lang op zich laat wachten. Heb volgende week weer een echo om de groei in de gaten te houden. Ik hoop zo dat het nu eens mee zit.
ik ga er uit eindelijk ook weer 100 procent voor. maar soms komen de twijfels opeens. ze was vooral benieuwd hoeveel er naar opwerking overblijven.
@Maan14 bah je bent weer ongesteld geworden Maar wat een goed nieuws dat jullie nu over mogen op IUI! Eindelijk worden jullie serieus genomen. Ik hoop dat dit de oplossing is voor jullie. Misschien een tip voor jou: CB is best prijzig, ik doe meestal met streepjes en als die donkerder wordt doe ik de CB er achteraan want alleen op die streepjes afgaan wordt ik ook super zenuwachtig van Hoe is het om weer bij je moeder te wonen? @Cindy77 wat naar eerst een positieve test en daarna een negatieve en ondertussen ook alweer ongesteld Ben benieuwd naar je echo volgende week. @wennepen80 netjes hoor 5,4 kg afgevallen en nog maar 3,4 kg te gaan echt super knap! Maar waar blijft toch die eisprong @JosjeM wat fijn dat de zaadkwaliteit sterk verbeterd was! Ik duim voor je! @marb gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb jij 1,5 jaar geleden niet ook in dit topic meegeschreven? Je naam komt me bekend voor. @hier, ondertussen CD16 en ovulatietesten nog steeds niet positief. Wel echt al een week een tweede streepje maar niet donker genoeg voor een positieve test. Zouden de cystes voor dat tweede streepje kunnen zorgen?
Heb je hier iets aan? http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotoles-fertility-friend-link.585007/
@Steef85 oh handig! Dank je ga ik morgen even op mijn gemak uitzoeken hopelijk toch snel een knaller. Ik had afgelopen twee maanden ook steeds net niet knal en af en op lopend lh.. hopelijk ga je je ei toch snel vinden nu.. het is zo balen als het allemaal niet mee werkt
@Steef85 dankje voor de tip! Ik hoop dat jij bij jou snel knal. Ben zelf eerder bang dat niet al maanden rond de fouten dagen vrije Omdat mijn ei al zo vroeg blijk te springen. Ben meestal dik 7 dagen ongesteld dus een paar eagen later sprong hij afgelopen maand al.
Ja dat vraag ik me ook al maanden af Hoop snel een keer duidelijkheid.. Voor jou hopelijk ook snel een eisprong
Bij ons mam wonen is wel ' oke' alleen draakje vind het echt wennen. Ik ga denk ik een aftellen kalender met hem maken. nu is het nog 5. weken en 4 dagen
@Maan14 vind je het fijn dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen d.m.v. IUI? Wel fijn dat alles bij jullie allebei toch goed blijkt te zijn. Ik snap dat je het toch weer spannend vindt en je dan niet weet of je nog even wilt genieten van jullie zoontje omdat het nu net allemaal lekker loopt of dat je er gewoon vol voor gaat. Maar het komt vast allemaal goed! Hoeveel was het VCM en motiliteit nu van het zaadonderzoek van je man? Omdat je arts benieuwd is hoeveel er na opwerking overblijft? @wennepen80 wel balen dat dat eigenwijze ei van je maar niet wil springen, ik hoop dat je gauw weer een positieve ovulatietest hebt, waarna je ei ook echt gaat springen. @Cindy77 Ik duim voor jou ook gauw op een knaller van een ovulatietest, dit wachten is toch ook niet te doen. Dan blijf je maar eindeloos testen. En wat @Steef85 zegt deed ik ook toen ik alleen CB gebruiken te duur vond worden. Gewoon een goedkope dipstick icm met de CB bij twijfelstreepjes. @Steef85 jeetje, ik hoop dat je een dezer dagen een positieve ovulatietest hebt. Ik heb geen ervaring met cystes, dus ik weet niet of testjes daarop kunnen reageren.
Hoihoi, Dat hebben ze niet gezegd helaas. Het was 'goed' maar aan haar manier van dan weten we hoeveel er na opwerking overblijft liet mij wel het gevoel geven niet fantastisch. Ze gaf aan dat iui een goede kans zou maken omdat mijn man zijn zaad dan niet zo ver hoef te zwemmen. Amh moet ook nog binnen komen trouwens. Jij zit nu in je wachtweek duimen draaien!
@JosjeM denk dat ik geen ovulatietesten meer ga doen en gewoon mijn temperatuur in de gaten ga houden. Hopelijk snel een afspraak bij mijn gynecologe
Mijn temp was vanochtend eigenlijk best hoog. Ik moet dit weekend beginnen met de ovu testen zij de arts. Tweede plasje van de dag en voor 12 uur bellen hoe en wat als hij positief is. Ik ben eigenlijk best hoop vol.we hebben al een draak mischien is dit net het extra zetje wat het nodig heeft.