Ugghh dat je tieten zo'n pijn doen dat je een voedingsbh uit de la trekt omdat daar geen beugels inzitten
Dat had ik op 6 dpo ook! En me test was heeeeel licht positief Ik heb normaal nooit zere boobies. Hebbie predictor in huis
Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat mijn ovulatie de 29 ste plaats heeft gevonden. Had de dag ervoor flinke eipijn links en de 29ste was dit weg. Daarna denk ik enorme slowrise omdat ik denk ik gewoon in de overgang zit en mijn hormonen niet meer genoeg mee willen doen. Maar we zullen zien, want jouw voorspelling komt me beter uit met bellen naar ziekenhuis en echo inplannen
Nee heb ik niet, wel action.. maar ik wil mezelf niet gek maken met testen voor 12 dpo.. ik wil tenminste wachten tot 10 dpo.. en als de action dan iets doet ga ik wel predictor halen.. maar alleen als mijn temp goed hoog blijft
Ik hoop het ook niet. Uurtje later gaan slapen dan normaal maar wel op dezelfde tijd getempt en de ventiwaaier staat nog steeds aan boven het bed vanwege die warmbloedige kerel naast me dus ik hoop dat het daar mee van doen heeft.
nee ei staat goed. Ik stond op, ging plassen, wc papier rood haha. Nou, echt nog nooit zo blij in mijn leven geweest met mijn menstruatie
Denk dat die waaier wel van invloed kan zijn nu de temperatuur is gedaald. Als je dan ook nog eens niet helemaal onder de dekens hebt gelegen dan koelt je lichaam wel af.
Ja gaat het traject echt van start. Gezien eipijn die weg was op 29ste en de correcte lengte van luteale fase ben ik wel overtuigd dat hij echt goed staat. Maar who cares, hij is gesprongen, dus ben al lang blij