Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Wow Rogi hopelijk hebben ze snel een plekje!

Manlief heeft al gezegd dat als de tweede er gezond en wel uit is gekomen hij er een knoop in laat leggen. Dan hoef ik niet meer aan de spiraal (pil nooit gehad, enge dingen met bloedpropjes in de familie dus dat durfde ze niet aan en ik ben zoooo geen pillen mens).

Altijd gezegd dat ik maar 2 kindjes wil, ben zelf de middelste van 3 en het is niet tof om de middelste of de jongste te zijn, dus 2 vond ik wel een prima aantal. Maar af en toe heb ik zo'n gevoel.. als die tweede dan ook baby af is.. krijg ik nooit een babytje meer :roflmao: Echt slecht, maar krijg hem nooit niet overtuigd van een derde :roflmao:

Kan die novasure ook als je je niet laat steriliseren? De menstruatie is hier ook heel heftig qua pijn, qua duur valt het mee maar op de eerste twee dagen kan ik bijna niks door de pijn.

2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hele stoere keuze @RoGiJuLi :thumup:
    Mijn man zou na de 2e ook een knoopje gaan leggen maar als mijn overgang zo doorzet is dat ook niet meer nodig.
    Zelf altijd heftig op de pil gereageerd dat ik blij was dat ik hem niet meer hoef te slikken:cool:

3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik had toch een paar ovulatietesten mee gesmokkeld van thuis en er is weer oploop te zien:thumup:

Madelie vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.185
    15.694
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan zeker! Alleen ben je dus gewoon nog wel vruchtbaar, maar is het wel af te raden om daarna nog zwanger te worden ;) en moet je dus ac gebruiken (of je man dus een knoopje).

http://www.hevigbloedverlies.nl/hevig-bloedverlies/oplossingen/novasure

Lees dit maar ff :)

Dracaena vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.185
    15.694
    113
    Nabij Utrecht
    Oh wat goed ... duimen op een piek met een mooie eisprong volgend er op :)

wennepen80 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Soms... Deze maand heel veel eipijn gehad. Dus goede hoop op een mooie eisprong. Ik voel altijd na springen een felle pijn volgens gyn was dit omdat er een beetje bloed in de holte terecht kan komen. Dit zij ze toen der tijd. Zou betekenen dat eergisteren mijn eisprong zou zijn geweest. Vanochtend was mijn temp idd gestegen dus morgen weer even kijken hoe hij dan is. Weet het als je niet trouw temp weet je het niet zeker maar kan mijn cyclus nu wel een beetje natuurlijk.
    Alleen afgelopen dinsdag ingreep aan mijn icd gehad met contrast en daar heel ziek van geweest. Ze hebben met röntgen bekeken of alles op de goeden plek zat. Ben dus bang dat dit eitje beschadigd zal zijn.

Ik zal morgen even op iedereen reageren sorry voor dit ego bericht.

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Duidelijk nog geen eisprong. Temp Is weer lager. Denk dat deze maand gewoon een weg gegooide kans is.

@wennepen80 wat fijn dat er een oploop is. Had je nog antwoord gehad van die ene kliniek?

@RoGiJuLi wat een moeilijke keuze al snap ik het helemaal.

@Madelie wat balen zeg dat je een cyste heb en dat net nu.

@MelZoe waauuwe jij bent het bewijs dat we hoop moeten houden en wonderen bestaan. Gefeliciteerd

MelZoe vindt dit leuk.
  8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Als je eisprong nog niet is geweest dan heb je nog steeds een kans toch ;)

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Röntgen en contrast kunnen eicellen beschadigen 'dat zij de gyn toen der tijd tenminste' helemaal als ze rijpen omdat ze dan niet in 'rust' liggen.

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Goh nooit geweten dat ik me zo beroerd kon voelen, of ik nu wel of niet eet ik voel me continue misselijk en mijn maag draait alsof ie in een kermis attractie zit :confused:.....
    Nou ja hoort erbij toch?:D

wennepen80, Maan14 en Madelie vinden dit leuk.
  11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Weet een van jullie een betaalbaar alternatief van 4ff = 4funky flavour. Ik vind het zoo geweldig spul draak heb er een aantal shirts van maar het is ook zo duur als je nagaat hoe snel hij groeid.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.185
    15.694
    113
    Nabij Utrecht
    Nou .. de intake staat gepland op 21 september as.
    Dit kon niet eerder omdat er maar een aantal gyns zijn die zowel sterilisatie als novasure doen.
    Hopelijk volgt de operatiedatum daarna snel :)

Had ik dus alleen sterilisatie gedaan, dan was ik ws sneller aan de beurt geweest hahaha.

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee ze hebben niet meer terug gebeld maar nu op vakantie en daarna klim ik zelf weer in de telefoon om een afspraak te regelen.
    • Oploop is gestagneerd.. Heb ook maar 1 test per dag gedaan dus wie weet heb ik hem net gemist en doe ook niet temperaturen op de camping.. We zullen het zien als we weer terug zijn.

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat spannend

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké, ik hoop het zo voor jullie! Wij zijn al weer druk bezig met draak zijn 4de verjaardag de tijd vliegt.

wennepen80 vindt dit leuk.
  16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Oh oké. Ja logisch ook wel het verhaal van je gynaecoloog. Stond eigenlijk alleen erbij stil dat röntgen slecht zijn bij een zwangerschap.
    In de cyclus waar ik de laatste keer zwanger werd is er een dag na of de dag van mijn positieve ovulatietest een foto bij de tandarts gemaakt. Werd mij nog gevraagd of ik toevallig zwanger kon zijn. Nou nee dus (inseminatie moest nog plaatsvinden). Werd die ronde zwanger wat uiteindelijk mis is gegaan en waarbij mijn hcg extreem langzaam afliep waardoor aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap werd gedacht. Toen het mis ging heb ik nog wel gedacht of die röntgenfoto een rol kon hebben gespeeld.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Hoort erbij, maar plezierig is anders.
    Beetje vanille vla eten hielp bij mij goed.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Vind het toch al snel hoor. Maar goed, is de intake. Hopelijk dat de ingreep ook snel kan.

19. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

@MelZoe gefeliciteerd meis!❤️

@RoGiJuLi ooh wat spannend! Goed dat de datum voor de intake gepland staat! Jammer dat het nog eventjes duurt, maar het zal het wachten vast waard zijn!

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Bij mij cola drinken;)

Deel Deze Pagina