Sorry dat ik nog niet hier ben geweest. Ik was vanmorgen helemaal in tranen en overstuur. Ik werd vanmorgen wakker omdat ik zo'n levensechte erge nachtmerrie had over een miskraam op het toilet dat ik letterlijk in bed heb geplast. Ik heb de VK weer gebeld en de boel uitgelegd, normaal kan ik dingen best relativeren na hier te hebben gesproken met jullie maar dit was zo erg dat ik compleet het boekje zoek was. Nu mag ik morgen komen voor een echo om tekijken of mijn angst waarheid is. Sorry ik kan het nog steeds niet in detail beschrijven.....
Wow ik heb even dat topic gelezen... holy guacamole Echt @RoGiJuLi heb je niet ontzettend op je handen gezeten
Och Melzoe, vreselijk zo'n levensechte nachtmerrie. Dat zet je ook niet zo even van je af. Ik ga duimen voor een mooie echo morgen. Gelukkig mag je toch snel langskomen want die o zekerheid is slopend. Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.
Ik wist niet wat ik las! Viel pas laat in het topic binnen. Zij heeft echt hulp nodig, gaat iets niet goed in de bovenkamer.
Ja dat hoop ik ook en dan graag ook zonder een nat bed.......das toch echt een hele vernedering om zo wakker te worden.
Meid had iedereen kunnen overkomen. Je lichaam reageert nu eenmaal op veel stress. En die droom leverde je veel stress op.
Wat fijn dat je vandaag mag langskomen meis voor een echo! Ik duim dar de echo al je angsten zal gaan wegnemen!! Dikke knuffel! Ps hoe laat mag je??
Heel veel succes vandaag! Ik herken cd levens echte dromen wel vanuit mijn zwangerschap die waren echt niet leuk. Ik duim dus dat alles straks gewoon goed is xx
Succes dalijk Melzoe! Hopelijk kom je dalijk met goed nieuws en kun je eindelijk gaan ontspannen en genieten.
Hhhmmmmm denk zelf dat mijn ei de 17de geweest is. Al heb ik daar voor niet trouw genoeg getempt. Ik ga deze maand een nieuwe goede thermometer kopen en vanaf volgende cyclus ga ik er weer voor.
Dan lopen we ergens een beetje gelijk op Ik ook niet zo trouw geweest maar hij blijft hoog mijn temp.