Ik heb op dag 5 de terugplaatsing gehad van 4AA embryo's. En zie het resultaat Op dag 5 zijn alleen de sterksten over.
Top! Ik ben benieuwd of ik ingeloot word voor dag 3 of dag 5 embryo's. Ik hoor dat ze bij meerdere ziekenhuizen standaard op dag 5 een tp doen en dit toch wel vaak uitloopt op een (blijvende) zwangerschap.
Hopelijknword je uitgeloot voor de dag 5 embryo's ik ga duimen voor je! Succes, Hopel ijk in december nog een kansje!!
Lieverds, zouden jullie ook kunnen stemmen? Ik ben aant pleiten voor een nieuw subforum rondom donortrajecten. Beheer weigert helaas maar er is overduidelijk meer behoefte aan! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/nieuw-subforum-‘donortraject’.685756/page-2#post-21984449
@JosjeM ik duim voor een dag 5 emmy, die zijn vaak iets sterker dan een dag 3 emmy. @Maan14 all packed and ready to go!! Maar ik duim nog steeds hard (tegen beter weten in) dat het niet nodig is! Alvast veel plezier je weekendje weg . @Lisa280887 ik heb uiteraard gestemd Hier gaat het goed. Lekker in me lf, verwacht me ongi volgende week. Ik ga nu duimen dat het deze keer eindelijk resultaat laat zien. De 18e een telefonisch consult/nacontrole met de gyn. Zaterdagmiddag is het voor ons "pakjesavond" en dan in de avond de verjaardag van mijn neefje (wordt ie alweer 16). En zondag gaan we alle kerstdingen neerzetten
@RoGiJuLi ik ben benieuwd wat het gaat worden. Mocht het toch dag 3 gaan worden, dan is dat ook goed natuurlijk