Nee geen adhd achtige klachten, we wachten het gewoon even af. Ze zien vaak bij prematuur geboren kindjes die echt ziek geweest zijn en dus veel geprutst aan het lijfje dat ze een soort van prikkel verwerkings problemen krijgen op latere leeftijd.
Ah schat dat is niet leuk om te horen! Maar denk dat de juf het niet zo bedoelt heeft... ieder kind doet weleens wat, zo ontdekken ze de wereld. Ik snap overigens haar opmerking wel.. het is afgehandeld dus laat het rusten. De ene gelooft hierin en de ander zegt juist: praat er thuis nog eens over.
Zooooo... ik heb akkoord op mijn vakantieweken en me man net aangevraagd. Kan ik vandaag ff op zoek gaan naar een vakantie Is weer eens wat anders dan de hele dag netflixen
Geen idee nog, wel zon en warmte. In europa, maar geen oost europa en ook geen turkije. Maarja, ik wil perse 3 slaapkamers hebben, dus het is lastig zoeken. En wil niet meer dan 3000 uitgeven.
Volgens haar progesteron waardes zou ze al op 12 dpo moeten zitten Ugh.. mijn tieten jeuken ik heb het koud (nu is het hier ook niet heel warm) en heb hongerrrrrr... *hoopt op een goede temp morgen*
Tja, mijn waarde was zo hoog vlak voor ei Maar ik zeg niks meer tegen dr, straks gaat ze me als BFF zien ik hoop ook voor je op een mooie temp morgen!
Ze denkt echt 12 dpo te zijn. Progresteron was 68 als ik het goed gelezen heb.. En de arts praat ook naar haar straatje lijkt het als ze zegt dat die zo hoog is en dus der ei op cd 21 gesprongen is.. Heb toch maar eens gereageerd..kon het niet laten
Ik heb echt zooooooo de drang om alleen maar smiley's/plaatjes als reactie te plaatsen van mensen die echt compleet in een deuk liggen
Wat lastig inderdaad. Wij zaten afgelopen zomer in Italië lekker warm maar ik zou niet gouw weer gaan met de auto 24 uur heen en 24 uur terug.