@RoGiJuLi he bah meis wat angstig moet dat voor jullie ook wel even geweest zijn. Hopelijk gaat de operatie goed en valt het mee!
I'm back alive. Er was een bloedvat gesprongen en ben veel bloed verloren. Vlak voor ik naar de ok moest ging het fout. Er kwam echt een flinke golf uit en ik zakte helemaal weg. Ben met spoed naar de ok gebracht en geopereerd. Ik zat vanaf mjn oksels tot aan mijn enkels onder het bloed. Was ruim een liter verloren. Nu ben ik vooral heel moe.
Jezus.. wat heftig en wat goed dat je uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis bent gegaan. Denk goed aan jezelf en rust lekker uit! Sterkte❤️
Jeetje meis, wat een rot ervaring weer zeg. Het zit je echt totaal niet mee. En misschien met wat je thuis was verloren wel meer dan een liter, niet? Doe alsjeblieft rustig aan. Rustig herstellen en neem goed je tijd. Een dikke knuffel van mij! Weet je al hoe lang je daar moet blijven? P.s. Ik dacht al, zodra ze uit de narcose komt doet ze wel verslag. En ja hoor
@RoGiJuLi jeetje zeg wat angstig allemaal. Heb je ook bloed aangevuld gekregen nu? Hopelijk zijn je kindjes niet te erg geschrokken.. Weten ze al waardoor het gekomen is? Misschien zelf toch niet genoeg rust genomen? Nu goed aan sterken en rustig aan meis
Wat ben ik blij dat je man is gekomen en de ambulance gebeld is!! Wat verschikkelijk heftig. Ben blij dat het opgelost is en nu goed aansterken en toegeven aan je moeheid. Het is allemaal niet niks.
Pfoe moet je niet aan denken dat je niet gebeld had en dat het vat was thuis gesprongen. Fijn dat jij en je man adequaat gehandeld hebben, maar wel ff heftig. Houden ze je nu een nachtje daar neem ik aan?
Oooh schat wat heftig! Heel logisch dat je moe bent. Rust goed uit! Ik hoop dat je een beetje kan slapen...
Whoooo dat is zeker even schrikken! Ik ken een stel dat dus ook aan iedereen al had verteld dat ze een jongen kregen... bleek het later een meisje te zijn! Zelfs al een reveal gehad op hun bruiloft enz... ze hadden een heel leuk filmpje gemaakt over dat wat ze dachten en dat het dus nu al eigenwijs is... en dus gewoon een meisje wordt! Misschien dat jullie zoiets kunnen doen? Of een soort collage?
Kijk. Precies weer de reden waarom ik toen zp verlaten had. Zoals eerder gezegd: waar waren jullie toen deze persoon om zich heen sloeg? Lekker scheef beleid weer.
Ik wacht eerst de guo even af, mn dochter weet t wel in elk geval dat t dus nog niet zeker is. De rest boeit me niet zo eigelijk
Oh wijffie toch. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. Hier is het over en uit. Op naar ronde 6 (10)
Mja misschien over 2 dagen ofzo. Ben nu vooral boos volgende ronde pas 13dpo testen als de temp hoog is.
1 daarvan die t moest ontgelden was ik, ik had geen zin om te gaan lopen piepen als een kleuter, ik los t liever zelf op wat dat betreft zijn we allemaal volwassen, en de rest die desbetreffend lid over zich heen kreeg denkt daar waarschijnlijk hetzelfde over. Adviezen geven doen we al niet meer, om nog meer conflicten te voorkomen. Ik ben wel klaar met dat soort leden, die gaan lopen piepen bij beheer in plaats van t advies ter harte nemen, en verder t gewoon te laten. Actie reactie, en ja, niet iedereen zet zich er gelijk overheen. Maar zoals gezegt er werden geen namen genoemd, maar goed, het is duidelijk hoor. Hoe ik t "opgelost" heb voor mezelf met haar is een felle reactie terug geven+haar met dr neus op de feiten gedrukt te hebben, is ze lucht voor mij, tis gewoon zielig dit.