@Dracaena wat klote weer meis. Herpakken en hergroeperen en met goede moed de volgende ronde in. Dikke knuff!
Hb was de 22e nog 7,8 Gisterenavond was het 5,7. Vanmorgen was het 4,3. Ik krijg zo een bloedtransfusie. Mijn temp komt ook niet hoger dan 35.8
Af en toe voel ik me zo'n aansteller. Zeker met al die meiden hier die al veeeeuulll langer bezig zijn
Na dat er vorige maand maar 1 ei overbleef heeft deze keer de rest niet eens moeite gedaan mee te groeien ik heb gewoon maar 1 eitje..... Ik weet het klinkt verwend want sommige van jullie zouden met 1 eitje al super blij zijn. Maar dan spuit ik 10 dagen 50 voor gewoon maar 1eitje... De rest is niet eens een beetje gegroeid
Natuurlijk ben je geen aansteller meis! We zijn allemaal op het zelfde pad naar een klein wondertje en voor sommige word het pad een korte wandeling en voor sommige een lange beproeving maar allemaal hopelijk eindigend met hetzelfde resultaat Gun het iedereen van harte om maar snel zwanger te zijn en jou natuurlijk ook
Lekker he een beetje meer bloed in je lijf Hebben ze nu wel alles goed afgesloten? Hoelang moet je nog in het zkh blijven?
Heb net gesolliciteerd voor een baan bij post nl. Op het scootertje post bezorgen hier in de buurt. 15 uur in de week 5 dagen. Hopelijk snel nieuws. Heb nu wel lang genoeg thuis gezeten. Voordeel is dat ik dat precies in de uren kan doen als mijn man nog thuis is dus geen extra opvang nodig voor onze zoon.
Is inderdaad maar weinig wat mee doet deze ronde.. Daar prop je jezelf dan vol met hormonen voor snap je reactie volledig meis Nu maar hopen dat dit ene eitje alles is wat jullie nodig hebben
Daar hoop ik ook op maar het was gewoon even een dompertje Al ben ik natuurlijk super blij met dit ei. En de iui dinsdag.
Oooh meid wat frustrerend. Hopelijk heeft je lijf de volgende keer een middenweg tussen die overstimulatie en dit... en nog meer te hopen: heb je een superei en is een volgende keer helemaal niet nodig!