Ah nee lieverd! Dan zakt de grond toch weer even onder jullie voeten vandaan... dikke knuffel❤️ En ik hoop toch echt dat het door kan gaan hoor!
Lief van jullie, maar op dit moment kan ik even niet positief zijn. Het zag er al met al niet goed uit. Wanneer het morgen niet afgeblazen wordt, dan horen we waarschijnlijk ook waar het aan ligt dat er zo’n afvalrace was.
Ah nee dat meen je niet. Hoop zo dat die ene toch nog z'n best gaat doen en het begin van iets moois is!
Ik snap je heel goed! Liever realistisch dan valse hoop. Hele dikke knuffel lieverd❤️ Wees lief voor elkaar en knuffel elkaar lekker veel vanavond!
Ach arme kleine man van ons had net 39,6 op de thermometer Maar merk niks aan hem hé. Druk dat hij was
Momenteel heerst het heel erg en dan vooral viraal dus neusje oren luchtwegen die rood zijn. Onze draak had gisteren ook weer last van zijn longen dus naar de ha geweest maar die vond het nog niet erg genoeg. Zitten nu op een oproep van het sophia te wachten die moeten gaan uitvogelen wat ons ventje nu heeft aan zijn luchtpijp en longen.
@JosjeM ik duim nog voor je hoor! @wennepen80 beterschap voor je kindje @Maan14 hopelijk niks ernstig? @RoGiJuLi tuurlijk komt dat hard binnen. Is echt niet gek! Nu lekker uitrusten.
Ach ook al zo'n kwakkelend jochie. Beterschap met je kleine draak en hopelijk snel nieuws van Sophia dat jullie langs mogen komen en er wat duidelijkheid komt
Heeft ze gewoon weer haar temp aangepast. Toen ik een half uur geleden keek lag ie op 37.1 ofzo... nu ineens weer 37.3. Wie houdt ze nu voor de gek. Ook die van gisteren was geen 37.3, maar zat er nog onder.
@RoGiJuLi @Lisa280887 niet gebeld gelukkig! Dus we zijn net in het ziekenhuis. Om 12:15 de tp en dan zullen we de stand van zaken van deze embryo wel horen. Ik ga er vanuit dat het een c-kwaliteit is, maar we hebben dan wel een klein kansje. Ik hou jullie op de hoogte! Nog even een laatste zenuwplasje doen en dan een flinke kop thee in het restaurant