@JosjeM ik duim voor je!! @wennepen80 hoe gaat het met je draak? @RoGiJuLi hoe gaat het met je? Ik moet vanavond om 22.00 ovitrelle zetten en de iui is dinsdag 12 uur. En over jeweetwel, word je toch moe van zo iemand!
Vanacht behoorlijk kacheltje in bed gehad Vanmorgen wel iets beter maar nog steeds verhoging. Wou zelfs naar de jumbo boodschapjes doen. Helemaal goed ingepakt mee genomen omdat hij al zoals ie zelf zei een stuk beter voelden Terug weg wel weer mama ik voel me niet goed. Dus nu lekker binnen houden vandaag. Oortje doet niet meer pijn zegt ie maar geloof er niks van, is zo'n bikkel
Aaah! Wat een bikkel inderdaad! Nog maar even lekker rustig aan doen hoor! Samen films kijken of een spelletje doen...
Lief dat je eraan denkt!❤️ Ja ik ben benieuwd... we gaan er maar vanuit dat er extra onderzoek nodig is. Eigenlijk wil ik dat ook wel, het donorzaad is te duur om ‘zomaar’ te gaan proberen. Maar zo staan ze er bij de kliniek ook in, gelukkig. Dat bleek vorige keer uit iets dat ze zei..
Ja dat snap ik, als ze dan later pas onderzoek gaan doen heb je al zo veel geld verspeeld! @RoGiJuLi Snap ik helemaal goed je rust nemen het is niet niks allemaal!
Ik heb inderdaad een C-kwaliteit embryo teruggeplaatst gekregen. De reden dat de andere 10 zijn afgevallen is omdat mijn eicel kapot ging wanneer deze geïnjecteerd werd met de zaadcel. Mijn eicelkwaliteit is dus ook niet al te best. Volgens deze gynaecoloog is daar weinig aan te doen en is het een gegeven net zoals iemand blond haar en blauwe ogen heeft. Weer even nieuws wat rauw op mijn dak viel. Over 4 a 5 weken hebben we een evaluatiegesprek met mijn eigen arts en hoop ik toch dat er nog een mogelijkheid bestaat..
Ooh wat bizar meis! Snap dat het rauw op je dak valt. Zoveel moeite voor 1 embryo... Ik hoop dat hij toch blijft plakken schat!❤️ En zo niet, hoop ik dat er nog een mogelijkheid is voor jullie!
Manneke net uit bed en begon meteen over zijn oor te klagen. Wou spiderman pak aan en voelt zich al een stuk beter (wat een beetje superkracht al niet kan doen)