Na een week flinke oorpijn en flinke verhoging gaat het weer de goede kant op. Dank je voor het vragen Morgen gaat hij weer naar de psz. Hij is wel een hele slimme.. Als ie iets lekkers wil dan zegt ie met een zielig stemmetje mama ik ben ziek of voel niet lekker. Toen ie ziek was heb ik hem geloof ik teveel verwend
Vandaag HET telefoontje gepleegd met Düsseldorf Krijg van hun een vragenlijst die ik moet invullen en retour moet sturen en dan krijgen we een uitnodiging om op gesprek te komen. Is op zijn vroegst in april maar hebben nog een klein beetje geduld Wel spannend hoor
Dat is juist hartstikke snel al. Hier zijn de wachtlijsten vaak stukken langer. Spannend zeg! Heb vandaag al 23 harde buiken gehad. En de dag is nog lang niet voorbij. En ik heb expres rust gehouden. Meer dan een vaatwasser in en uitruimen, eten en drinken maken heb ik niet gedaan. En dat pas bij 22weken zwangerschap. Dit is toch niet normaal
Heb deze week afspraak met de gynaecoloog om voor de zekerheid lengte van de baarmoederhals op te meten omdat veelvuldige harde buiken kunnen zorgen voor verkorten van de baarmoederhals en vroeggeboorte. Maar ben wel benieuwd of iemand hier dit ook zo erg heeft gehad.
Inderdaad wat de andere zeggen als je het niet vertrouwd even bellen met gynaecoloog. Beter teveel gebeld dan niet
Wauw! Hoe was het eerste contact zo via de telefoon? (weet ik misschien ook wat ik kan verwachten, mocht het nodig zijn) Wat goed! Ik weet zeker dat ze daar meer voor jullie kunnen betekenen.
Ik had vanaf 10 weken flinke harden buiken met 20 weken meeting was alles goed met 23 weken meeting was de eerste meting verkort tweede meting net op het randje hebben ze gezegd dat ik moest stoppen met werken al deed ik het al niet dus ook aan gegeven toen zijden ze dat ik rust moest nemen want op dat termijn zouden ze hem niet helpen. Daarna noemde ze het indalingsweeen rond de 28 weken en dat hij lager zou gaan liggen. .....en zoals je weet is hij met 32 weken geboren. Bij een volgende zwangerschap zullen ze me beter in de gaten houden.
Goed op je strepen gaan staan!! Dat had ik ook moeten doen maar lied me eigen te snel afschepen onder het mom het is je eerste kind en je bent te snel in paniek.
Hier heeft er een kleine man nu twee keer er uit gegooid wat er ook in ging. Vorige week was de helft van de klas er niet door griep en buikgriep. Tot nu toe heeft hij geen koorts en is hij buiten jengelig doen wel vrolijk.
Ja mij werd verteld dat ik een beetje vertrouwen moest houden. Mijn baarmoederhals was in 2 weken van 5,5 cm naar 4 cm gegaan en 4 cm was hartstikke goed. Het was normaal dat deze gedurende zwangerschap steeds iets korter werd. Ja maar toch geen 1,5 cm in 2 weken??!! Als dat nu weer het geval zou zijn ga ik dalijk van 4 naar 2,5
Daarom goed op je strepen gaan staan. Ik ben mijn eigen pas na zijn geboorte gaan inlezen en toen was het al te laat. Daarom raad ik iedereen ook aan op hun strepen te gaan staan als ze er last van hebben. Ik duim dat het deze meting stabiel gebleven is!
Yes!!!! Wat goed zeg!! En april is er sneller dan je denkt en wie weet zegt iemand af waardoor je nog sneller kan komen