Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D Mag ik heel eerlijk zijn???

    Ik keek heel erg uit naar nog een beebje,.....Maarrrrrr deze zwangerschap valt me echt zwaar.
    Niet alleen lichamelijk (onwijs vermoeid,slaap het liefst 16 uur per dag :oops:, vele ongemakken door de uk die een voorkeurshouding heeft voor 1 kant in mijn buik en zodra meneer even niet lekker ligt als een rugbyspeler tekeer gaat.:confused: dan die je dus ook echt letterlijk 2 voeten tegelijkertijd mijn buik uit komen!)
    Maar ook geestelijk, ik heb zo'n mega angst dat hij te vroeg danwel niet levend geboren wordt.....heel erg ik weet het, maar voor mij geldt nog steeds," ik geloof het pas als ik mijn mannetje in mijn armen heb".

    Die miskramen en die bbz hebben er echt ingehakt bij me, hoe groot je je ook houd het komt een keer naar buiten.

    Klinkt als een vreselijke klaagzang i know....is niet mijn bedoeling,maar hier kan ik tenminste eerlijk zijn,en hoef ik me niet groot te houden zoals dat wel moet tegenover mijn familie.

    Maar verder gaat het prima hoor,er zijn ook leuke dingen!!
    De babykamer is klaar en ik loop daar dagelijks even binnen,gewoon om die bevestiging te zien dat het eindelijk toch gaat gebeuren!

    Ik voeg de babykamer even bij....de kleur is heel mooi muisgrijs,maar das niet goed te zien omdat ik de foto's in de avond heb gemaakt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    wennepen80 vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Welkom terug :) Hopelijk lukt t met de volgende plaatsing wel en blijft t goed gaan!
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh lieverd, ik herken het zo, en dan ben ik minder ver! Maar mag tegenover de andere dames niet klagen (dus doe ik dit ook niet, maar voel me precies het zelfde als jij, ben alleen minder ver!) Maar is wat vind ik t dit keer zwaar.. :(

    Super leuk kamertje!!
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kan niet zeggen dat ik je begrijp qua ongemakken, want ik had nooit lichamelijk ongemakken.
    Maar ik herken wel de angst vh verliezen vh kindje ;)
    Dikke knuffel en idd, hier mag je lekker spuwen wat je wilt :)
    Leuk kamertje hebben jullie gemaakt zeg!!
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  5. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Meid het maakt niets uit hoe ver je bent, je angsten niet uitspreken breekt je echt op....dus als je wilt praten of gillen mijn pb staat open voor je.

    gelukkig kan ik iets van mijn angsten kwijt aan manlief,en hij heeft precies hetzelfde...zijn angst zit net zo diep als bij mij,al kapt hij het gesprek wat eerder af zodat ik niet te dicht bij zijn gevoel kom.
     
  6. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je wel , we zijn ook erg trots op het kamertje

    Zaterdag zit ik op 37 weken en dan mag ik thuisbevallen als de kleine man zich aandient......ik weet dat hij al is ingedaald dus ik hoop dat hij nog 1 of 2 weekjes blijft rondhangen;):D
     
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat een mooi kamertje.
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  8. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je wel maan!!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel, heel lief van je! Wat fijn dat je je angsten met je man kan bespreken, helaas kan ik dat niet, ik laat dan ook niet zo veel merken aan de buitenwereld.. is best wel eenzaam, daarom zit ik op ZP, daar kan ik wel mn ei kwijt Bij lieve begripvolle dames :)

    Ik ga t onthouden!
     
    MelZoe vindt dit leuk.
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Je mag tegen ons ook altijd klachen. Als ik voor mijn eigen spreek dan. ♥️❤️
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Zo... hier de eerste ijzertablet ingenomen.
    Ik heb ze voor een maand gehad ;).

    Gisteren telefonisch contact gehad met de bedrijfsarts. Het advies is rustig blijven opbouwen zodat ik hopelijk over 4 weken weer op een 40 urige werkweek zit.
    Mocht dat niet gaan lukken, dan moet ik ff bij hem langskomen op het spreekuur ;)
     
  12. MelZoe

    MelZoe Fanatiek lid

    6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Hopelijk doen de tabletjes hun werk RoGi....
    Ik vond ze wel altijd heel erg vies die dingen,dus propte er een snoepje achteraan:D
     
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat fijn!! Hopelijk werken ze! Wat fijn dat ze aangeven dat je het rustig moet gaan blijven opbouwen, maar niet over je grenzen gaan.
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik proef ze niet hoor ;)
    Neem ze in met een flinke glas jus orange. Had gehoord dat vit.c de opname van ijzer verhoogd ;)
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ja idd :)
     
  16. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Ik kwam ik even kijken voor een update. Las dus het bericht van jou madelie. Heftig meis en veel sterkte.
     
  17. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Melzoe, hier mag je je angsten uitspreken. Mijn angst is vooral dat het niet meer gaat lukken.

    Wel een superleuk kamertje, hij boft maar! :)

    Rogi: hopelijk helpen de ijzertabletten. Mag ik vragen waarom je ze moet nemen?

    Hee mamalap: hoe gaat het met jou?
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Lang verhaal, maar ff in het kort ;);)

    In sept 2018 gesteriliseerd incl novasure (tegen overmatig bloedverlies tijdens ongi).
    Novasure heeft niet gewerkt, daarom op 21-1-2019 baarmoederverwijdering gehad. Is heel goed gegaan, ook het herdtel (dag erna al naar huis).
    Op 31-1 thuis ineens een inwendige bloeding (bloed liep er in straaltjes uit).
    Via ambulance naar zhuis gebracht, kantje boord op de ok beland.
    Weer geopereerd er was een bloedvat gesprongen.
    Ruim 2 liter bloedverlies gehad, 4 zakken bloedtransfusie (2 tijdens ok, 2 de middag erna) ivm zeer lage hb.
    En nu dus nog steeds een flink ijzertekort en ook de opslagwaarde vh ijzer zeer beneden het minimum ;)
    Vandaar dus de ijzertabletten om het wat sneller te laten gaan (hopelijk).
     
  19. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Lieverd je mag van mij klagen hoor! ❤️
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lief❤
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina