Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben weer laat to the party maar ontzettend veel sterkte gewenst!

    Hier niets spannend, nog steeds niet zwanger. We zijn volgende week een jaar bezig (miskraam niet meegeteld) maar voor hulp kunnen we pas in november/december aankloppen als het dan nog niet is gelukt.. stomme miskraam..
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van @JosjeM heropend.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  3. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @JosjeM hier goed hoor, de laatste loodjes zijn in gegaan. Zo dankbaar.

    Hoe is het met jou?
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Wauw, wat fijn en goed! Hoe voel jij je? Je bent in ieder geval het termijn al gepasseerd waarbij je zoontje geboren werd, super goed.

    Gaat ook goed, steeds beter eigenlijk. We hebben een hoop gedoe gehad. Wel een pittige bevalling met nasleep gehad en daarna was het veel huilen, spugen, wakker zijn/niet willen slapen etc. Maar het gaat de goede kant weer op. Dinsdag is ze al weer 4 maanden!:eek:
     
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Waauuw wat gaat de tijd snel zeg. Je had een zware bevalling met complicaties toch? Ik mag dit keer natuurlijk bevallen maar vind het echt met de dag enger worden.

    Ja over zijn termijn heen inderdaad. Dus elke week zien we als een kadotje al word het wel echt zwaar nu voor mijn lijf, en snap ik best waarom het bij onze zoon toen dacht. ' hij moet er uit'

    De eerste maanden kunnen zo slopend zijn. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat bij ons zoontje pas begon te genieten naar een halfjaar/jaar. Maar daar voor vond ik het echt heftig.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Haaai, gaat prima hier hoor :)
    Nog lekker actief op zp :D

    Alweer 4 maanden! Wat gaat de tijd toch hard .... voor je het weet gaat die kleine naar school :roflmao::D:p
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Ook hier gaat het goed. Kindjes ontwikkelen zich ontzettend goed. Zitten nu overal met hun handen aan wat niet mag haha. Wel super zwaar ze thuis te hebben gehad door de Corona crisis. Maar nu gelukkig weer naar de opvang.

    En 4 maanden alweer, jeetje gaat hard. Voor je het weet is het kleine er van af JosjeM.

    En Maan nog eventjes en dan mag je de kleine in je armen sluiten.
     
    JosjeM en Maan14 vinden dit leuk.
  10. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ja klopt, het hele verhaal kan je lezen op m'n insta (wegnaareenwonder) inclusief foto's en haar naam!
    Ze is met nood geboren, moest snel gehaald worden. Haar hartslag daalde ontzettend tijdens de bevalling en toen heeft de gynaecoloog ingegrepen dmv een knip en de vacuüm. Daarna hebben we nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat haar ademhaling niet meteen op gang kwam en haar saturatie laag bleef. Ook drinken ging niet goed en kreeg ze een sonde + glucose infuus.

    Oh wat fijn dat je natuurlijk mag bevallen! Wat is je angst precies?
    Je mag wel trots zijn op je lijf dat ie deze keer de baby wel binnenhoudt! Nog 3 weekjes en dan zit je helemaal safe, ik duim voor je.
     
  11. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Hahaha, what's new!

    Poehh, zeg dat. Ze is nu 2 dagen bij de gastouder geweest en stiekem was dat best wel even fijn.:|
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Nog even en dan is je kleine al weer 1!:eek: Hoe gaat het met haar?
     
  13. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Hoe oud zijn ze nu? En wat fijn te horen dat ze zich goed ontwikkelen zeg. Heb jij alles een beetje een plekje kunnen geven? Want je hebt behoorlijk wat meegemaakt met ze natuurlijk..
    Ohhh ik snap je zo goed, ik was blij dat ik weer normaal kon werken deze week zonder baby haha. Het was alsof ik twee banen had :roflmao:

    Ik vind haar nu al niet meer zo klein haha, maar dat is ze natuurlijk nog wel.
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat een verhaal en wat een mooie foto's! Wat goed dat je in het ziekenhuis was achteraf!!

    Niet de start die je hoopte maar wat fijn dat alles nu goed gaat!

    Ik ben apen trots haha elke week is er een. Heb het gevoel totaal niet al 34 weken zwanger te zijn. Ben nu ook wel helemaal relaxed alles is af en elke week is een kadotje.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha wacht maar ... je gaat steeds meer de rust van echt rust missen :):)
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, gaat hard.
    Ze doet t hartstikke goed :)
    (Op slapen na) niks te klagen :)
     
  17. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Jawel, dat wel. Maar heb er wel therapie voor gehad. En nog dat het af en toe boven komt drijven, maar niet meer zoals in het begin.
    En ze zijn nu het eerste jaar voorbij.

    En thuiswerken met een baby is inderdaad alsof je twee banen hebt. Je kunt je niet goed focussen op je werk en niet op je kind. Echt lastig. Maar goed, zolang we maar gezond blijven.
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    :roflmao:
     

Deel Deze Pagina