Ze hebben nu ook een nieuwe vrouwelijke arts die er op maandag is één oude tang en ook nog een echte zwartekousen. Toen dat bloedprik formulier voor mijn vitamines wilde en uitlegde goed aan de iui te willen beginnen keek ze me aan of ik van God los was... Er zitten hier zulke super gelovige mensen bij.
Ben vandaag weer leeggeprikt, ook op schildklier. Zij bespreken het intern met de internist. En zo nodig moet ik daar alsnog langs.
Oké, hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt. Wel goed dat ze het allemaal goed in de gaten houden. Haha ja dat ook.... Ze zijn hier steeds meer in de minderheid maar de gene die er zijn houden star vast aan het geloof. Zo weigerde de gemeente hier de regenboog vlag te heisen en maken ze nu ruzie omdat ze op zondag de winkels open willen gaan.
Nou he...vorige cyclus was het op 3-4 en 6 dpo. Voor me ei heb ik niet bijgehouden. Deze cyclus op cd 13 &16 en op 6 dpo. En dan na de ongi ook nog 2 dagen spotting, maar die tel ik maar ff bij me ongi.
Hcg is 0 Wel blijkt mijn ferrifitine te laag en HB ook. Dus even internist bellen voor een ijzerinfuse.
Morgen even de internist bellen ferritine is maar 12 momenteel En daar door is mijn ijzer ook te laag.
Ik had het stiekem wel verwacht. Het was echt te mooi om. Waar te zijn. Nu met volle moed op naar de volgende ronden. Maat eerst even weekendje weg.