Nu proberen los te laten en gaan genieten. Ik weet hoe ontzettend moeilijk het is. Maar toch beetje proberen.
Ja er viel echt een grote last van onze schouders af bij t zien van t kindje❤ Nu hebben we t volle vertrouwen dat dit niet anders kan dan goed blijven gaan Ja voordat mn man ging filmen bewoog de baby 1x met t handje, super schattig! Zelfs de gyn smolt weg Vind t echt jammer dat t filmpje te groot is Enne ik hoop dat dit de laatste keer was dat je zei: i told you so❤ Haha echt suuuper schattig om te zien! ❤
Ik hoop voor je dat de gyn nog een andere oplossing heeft @RoGiJuLi Wat fijn dat alles goed is @Kimmetjuh90 nu lekker genieten!
Hahaha zou ik idd ook nog maar niet doen Dank je wel ja dat doen we zeker! We zijn niet meer van onze wolk af te slaan, al zou t nog fout kunnen gaan, maar daar gaab we niet vanuit.
@RoGiJuLi zou jij wat voor mij kunnen doen? De echo foto klein genoeg maken zodat ik m als afbeelding kan gebruiken? Ik weet echt niet hoe ik dat voor elkaar krijg.. en een kwartslag draaien denk ik..
Ik ben de laatste dagen niet veel online geweest, dit omdat ik het allemaal even niet weet en het is ontzettend hectisch op het werk. Geen idee of het door de pil komt, maar vraag me steeds meer af of dit echt is wat ik wil. Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, natuurlijk, ik wil moeder worden! Maar ik weet het gewoon even niet, grrr. Ik haat dit en weet ook niet wat ik hiermee moet. Ben nogal down en mijn hoofd is vol.
Ahh mop das herkenbaar! Ik twijfelde ook tijdens de pil voorafgaand aan de ivf, of dit echt is wat ik.wilde, heb me dagen zo gevoelt.. en dat verdween pas toen ik eindelijk voor de punctie ging.. dikke knuffel!!! Het is een loodzwaar traject, maar ik weet zeker dat je t kan!
Probeer de vraag anders te stellen aan jezelf. Als je dit traject niet waagt, denk je dat je dan achteraf spijt gaat krijgen?
De bm van mijn moeder is jaren geleden ook verwijderd. Bij haar is alles toen ‘vastgezet’ ofzoiets. Paar jaar terug moest ze wel nog een keertje vanwege verzakking.
Ah lieverd. Er komt ook zoveel op je af nu! Probeer alles stap voor stap te nemen. En bedenk je dat je hormonen nu ook veel doen! Hele dikke knuffel!❤️❤️❤️❤️
Gevalletje koudwatervrees denk ik en helemaal in combi met de pil.. echt, ik word gek van mezelf. Bedankt voor jullie lieve woorden dames ❤️