Waauuw wat heftig en wat een wondertje is hij ook! Gefeliciteert met de verjaardag van je grote kleine man!!
Gefeliciteerd met je zoon! Dit verhaal klinkt alsof het ook kantje boord was. Hebben ze toen de oorzaak kunnen achterhalen waarom de hartslag ineens wegzakte?
Pfff besluit je een test te doen.. kan ik mn action testen nergens vinden, ik weet dat ik ze heb gekocht maar ze liggen niet op het vaste plekje. Dan maar een predictor.. witter dan wit
Tnx iedereen voor de felicitaties!! @Madelie idd zo klinkt het wel, maarja als we op dat moment die controle niet hadden, hadden we dit nooit geweten. Dus ik zie het maar als twken dat hij zelf zijn geboortedatum heeft uitgekozen Ze konden niet verklaren waarom zijn hart wegviel trouwens
Dikke knuffel maar mocht je ei later zijn geweest heb je nog tijd en ben je vroeg. Hier ei pijn en dat super vroeg..... Aan de rechterkant hoop dus dat daar vanmiddag de mooie minimaal 2 en maximaal 3 eitjes te zien zijn. En ze nog. Maar een beetje Hoeven te groeien. De iui moet of na 13 december of voor 13 december zijn ivm De operatie van mijn man.
Ben net gebeld door de gyn.... advies is baarmoederverwijdering. Ze zagen met de sterilisatie ook al veel verklevingen zitten door de keizersnedes en nog een keer die novasure is geen garantie dat het dan wel gaat werken. Het bleek ook dat het apparaat te kort bezig was geweest en nog een keer herhalen kan een doorbranding vd baarmoederwand betekenen. De verwijdering kan niet via de schede ivm de verklevingen en zal dus via een buikoperatie moeten gebeuren. Ik wordt vanmiddag door de assistente teruggebeld om een afspraak in te plannen bij de gyn die deze verwijderingen doet voor een gesprek.
Oh jee, ik was er al een beetje bang voor Denk dat je zelf hier ook al een beetje rekening mee had gehouden. Had hij al eerder verteld van die verklevingen? En dat het apparaat niet lang genoeg aan had gestaan? Want dan had je je een beetje voor kunnen bereiden op een tegenvallend resultaat.
Als jullie trouwens even willen lachen...heb net een topic geopend in de pijler films, televisie en nieuws. Het onderwerp is: Het is maar dat je het weet. Ik was zoiets belachelijks tegengekomen
Nee niks gehoord dat er zoveel verklevingen zaten. En het apparaat... op de uitslaapkamer kwam een arts zeggen dat het goed was gegaan maar ze zei ook iets over de novasure en ik kan me niet meer herinneren wat ze zei daarover
Oh vandaar, je lag half te pitten. Zou wel netjes zijn geweest als ze eerder een afspraak hadden ingepland of je op z'n minst telefonisch op de hoogte hadden gesteld dat de novasure niet succesvol wasgeweest, dan had je iets geweten.
Ja idd, maar ik denk ook dat zij hadden verwacht dat het wel goed was gegaan omdat het ding vanzelf stopte
Als de arts je weet te vertellen dat het apparaat te kort aan heeft gestaan dan moet hij het hebben geweten lijkt mij.
I dunno...maakt mij ook niet zoveel uit nu meer want het resultaat zoals het nu is wordt er niet anders op haha
Wat snel al en wat spannend. Een voordeel is dat je straks echt overal van af ben.. Laten ze de eierstokken wel zitten? Ivm anders in de overgang gaan? Ik zit te wachten tot aan de beurt ben.