Snap ik helemaal. Er zit een eitje rechts en eentje links. De rest was zo klein dat ze zij dat deze niks mee deden.
Naast beurse tieten heb ik sinds gisteren ook een beurs gevoel rechts in mijn buik. Het is niet perse in het midden maar ook niet echt helemaal onderin, hoogte van mijn navel ongeveer. Het komt en het gaat, als ik er op duw komt dezelfde "beurse" pijn. Geen idee wat het is, had gehoopt dat het vandaag over zou zijn, het is aardig irritant.
Echo foto's in het nub-topic. Gluren jullie even mee? RoGiJuLi jij hebt wel wat kennis van nubbies Ik kan ze niet ontdekken op de foto's
Nee dat zou ik ook inderdaad niet doen. Zijn dan niet alleen opvliegers en dergelijke maar ook botontkalking en dat soort toestanden.
Niet meer op duwen Als het daar wat geïrriteerd is vind je buik dat niet leuk. Lekker met rust laten, gaat het 't snelste over. Misschien even warm kruikje ertegenaan.
Als het pijn doet als je drukt, moet je niet drukken (zei me moeder vroeger altijd ). Ik hoop dat het snel wegtrekt meid! Zit het meer rechts toevallig?
Kan er alles over vertellen Moet 14 december weer even langs komen in het radboud om verder te praten over botscan en medicijnen slikken tegen de opvliegers die ik niet heb
Omdat ze denken dat ik al diep in de overgang zit en daar al die symptomen bij horen. Terwijl ikzelf denk nog niet zo ver erin te zitten. Krijg ik ze niet duidelijk gemaakt