Geen idee. Ze zeggen van niet, want aan je hormoonhuishouding wordt niks gedaan. Ik herken dit iig niet van ontpillen. En geloof, ik ben zeer regelmatig weer gestopt met de pil om aan een zwangerschap te beginnen. En werd elke keer direct na het stoppen na 28 dgn ongesteld.
Ja dat is echt zoooo fijn!! Ik heb echt een periode gehad dat ik er helemaal af wilde omdat ik nergens aansluiting had... maar jullie waren zo ontzetten lief❤️ En ben blij dat ik ben gebleven!
Ik vind dit ook zo een fijn groepje. Mede doordat we allemaal zo nuchter zijn. @RoGiJuLi, wat sh't zeg. Anders toch even informeren bij de arts of het normaal is? Ik heb geen tijd gehad een predictor te halen. De testen die hier heb geeft nog zo een vaag lijntje al lijkt die wel lichter. Morgen ochtend ben ik in de stad dus ga dan om de predictor testen.
Dat zeker vind @Lisa280887 zo een dapperen en sterke vrouw. Je bent altijd even lief en behulpzaam ondanks je eigen verdriet. Moet ook zegen dat het van je man heel knap vind hoe hij er mee omgaat zoals het van jou hoor.
De kindjes deden het goed. De ene lag weer te pitten. En de andere was aan het gymnastieken volgens mij Daarna gesprek gehad met de verpleegkundige. En daarna gesprek met de arts. Dat vond ik allemaal wat chaotisch verlopen. En toen nieuwe afspraken moesten worden gepland was het helemaal onduidelijk allemaal. Nou dat kon ik met mijn zwangerschapshormonen allemaal niet aan. Het waren teveel afspraken, teveel info waarvan ook veel dubbele info, teveel vragen achter elkaar. Ik moest dingen helpen onthouden omdat ze anders vergeten werden, terwijl mijn hoofd momenteel niet werkt en ik juist op de medici wil kunnen vertrouwen. Het was even teveel allemaal vandaag, al helemaal omdat ik mij ziek voel, daardoor kon ik al weinig hebben. Maar goed, kindjes doen het goed, dat is het belangrijkste.
Oh echt joh. Wat rot dit zeg. Moet gewoon door die novasure komen. Daarvoor had je hier geen last van. Als je hierop googled kom je dan soortgelijke ervaringen tegen?
@Maan14 ik reageer hier even op je wish testen. Ik heb ze ook, en hier gaven en geven ze duidelijk valse strepen. Hier al eens een topic over geopend. Heb ze nog in huis en voor jou vandaag nog eens eentje gedaan. Zie bijlage Natuurlijk hoop ik voor jou dat het streepje op jou test wel iets betekent....
Lief dat je reageerde. Ik zag ook al dat allemaal verschillende aanbieders zijn. Mijn anderen waren groen met HCG er op. Deze hebben nog nooit vals aan gegeven maar deze met blauwe uit einden dus wel.
Maar wat hoop ik voor jou dat de testjes die jij hebt wel gewoon bij een goede aanbieder wegkomen en het streepje op gaat lopen. Ik gun jou dat echt heeeel erg.
Aah wat lief van je, zou wel een prachtig Kado zijn na 3 jaar en nu net terwijl de spuiten al klaar liggen voor volgendr maand. Maar mijn gevoel zeg dat ze vals waren
Wat fijn dat het met de kindjes goed gaat. Maar minder fijn dat je niet veel wijzer geworden bent en het chaotisch is gegaan. Anders morgen even de poli bellen en dingen na vragen? Meestal word alles genoteerd en kunnen zij ook even met je door bespreken hoe en wat. Ik deed dat mijn zwangerschap van one zoontje wel eens soms werd ik dan ook door de gyn gebeld met hoe en wat om het rustig te bespreken.
Wat fijn dat je ukkies het nog zo goed doen! En shit ff van je gevoel, maar dat je koppie soms overloopt us niet erg hoor. Ik lees op het internet niks over een ontregelde cyclus na een novasure.. en ben hier idd niks bekend mee. Heb dit alle jaren hiervoor nooit gehad.
Oh bah lieverd logisch dat het even teveel was! Let goed op jezelf he... gelukkig doen je kleintjes het goed!
Dank voor jullie lieve woorden. Ik weet dat mijn hormonen ook meespelen. Heb bij receptie en later bij arts aan de telefoon wel aangegeven dat ik het chaotisch vond gaan. Het werd natuurlijk een beetje goedgepraat. Dus nogmaals hierover beginnen zal weinig uithalen schat ik in. Ik laat het even voor nu. Blijf ik het gevoel hebben dat zaken chaotisch gaan dan kan ik altijd nog overstappen naar een ander ziekenhuis. @RoGiJuLi toch kan ik niet geloven dat het slechts toeval is dat hij last hebt van al die keren spotting sinds je ingreep
@Madelie wat vervelend dat het allemaal zo chaotisch is gelopen gisteren. Gewoon even bellen of een mail sturen naar de poli om het een en ander helder te krijgen voor jezelf. Gelukkig gaat het goed met de 2 kleine frummels in je buik! Wanneer heb je de volgende echo? De 12 weken komt al steeds dichterbij joh!