Meiden staken jullie mee? Zag @RoGiJuLi al voorbijkomen! In de lounge zit een topic erover. Vandaar ook de gele hesjes het gaat om de 24 geen zp challenge!
Principekwestie. Beheer is zo star bezig. Niet alleen met mijn vraag maar ook met meer dingen de laatste tijd.
Ja uiteindelijk weet ik niet of ik wegga hier, zou het jammer vinden om jullie te missen! Maar wil wel een statement maken nu.
Ik denk zelf dat het heel weinig uit zal halen om allemaal 24 uur offline te zijn het beheer zit daar niet mee. Al ben ik wel solidair met Lisa vind het zo stom hoe ze over dat extra subforum doen. Zelf heb ik twee jaar voor mamaolaats geblogt als vaste Blogger samen met anderen we werden hier voor betaald. Echter besloot het beheer de een op anderen dag dat ze niet genoeg als inkomen hadden en werden we er uit gebonjoerd op een lullig manier zijn toen van het platform gegaan met z'n alle zo een 20 man die dagelijks blogde en zijn gewoon ingerolen voor anderen kwalitatief minderen bloggers.
@RoGiJuLi even een vraag voor jou, Stel maandag is het grootste eitje 17 mm en de anderen 16 'of hopelijk opeens ook gewoon 17' en ze zegen dat dinsdag ovitrelle moet zetten... Wanneer is dan de eisprong... Soms lees je een dag er na en anderen zegen twee dagen er na... Mijn ei groei altijd heel lang door zoals we van de cyclus monitoring weten.. Toen zij de gyn dat die op dag 13 met 19mm op klappen stond en sprong hij pas op dag 17. Maar mijn ei spring wel altijd snel na de lh piek.... Hoe weten ze dan dat ze op tijd zijn? Of klink ik nu heel dom.... De reden dat dit ook vraag is omdat mijn man natuurlijk donderdag geopereerd word.... En al smorgens binnen moet zijn. Hoop eigenlijk dat ze dan een beetje kunnen schuiven heb liever een dag te vroeg de iui dan dat het na de operatie is.
Beetje jammer, beheer heeft mijn vorige reactie verwijderd. Alsof ik in noord-korea zit. Man man man. Maar ik blijf wel op dit forum meiden, maar eerlijk? Dat is omdat ik meeleef met jullie en oprecht wil weten hoe het met jullie gaat. Jullie hebben mij alijd zo lief gesteund!❤️ Ik denk wel dat ik minder hier zal zijn. Vanwege ‘dat wat ik niet mag noemen’
Snap ik helemaal. Hoop dat ze nog bij draaien en er toch een subforum komt. Kan toch gewoon een extra stukje tussen met 'zwanger worden met een donor' als je snap wat ik bedoel.
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Het gaat inmiddels al niet eens meer alleen hierom. Het feit dat er zoveel leden meegaan naar een ander forum omdat ze bijna allemaal iets van onvrede hadden zegt ook wel wat.
36 uur na de pregnyl springt hij dan. Dus zet je hem op dinsdag om 10 uur, dan springt hij op woensdag rond 22 uur. Zet je hem dinsdag om 22 uur, dan springt hij op donderdag 10 uur