Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Klote weer meis:(
    Dikke knuff
     
  2. Dracaena

    Dracaena Fanatiek lid

    27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Fuck batterij van mn thermometer leeg. Iemand tips welke te halen bij de Kruidvat? (Verder wil ik niet lopen vandaag :roflmao:)
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Wat balen weer zeg.

    Wat betreft je thermometer...even openmaken en batterijtje meenemen naar de winkel zodat je zeker weet dat je de goede koopt.
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Dikke knuffel meis!! Qua thermometer had ik een gewone thermometer om rectaal te tempen. 1 decimaal achter de komma. Mn thermometer met 2 decimalen was van sensitest!
     
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @Dracaena wat shit zeg.

    Nauw hier vanmiddag om 4 uur weer follikel meeting. Hoop echt dat ze beiden mooi gegroeid zijn meteen even de operatie van mijn man bespreken en vragen of het daar voor nog kan.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat zegen jullie...

    Vorige week kwam draak thuis met kapotte trui door een ander kindje die hem ook geslagen had... De juf had het zien gebeuren en het jongetje straf gegeven nu heeft dit mannetje hem al vaker geslagen geduwd en gekrouwd. Eigenlijk moet hij steeds onze draak hebben... De juf dit laten uitzoeken of zelf gaan vragen hoe en wat aan de moeder of gewon even vragen of ze haar zoontje er wel eens over hoort?
     
  7. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Zou even samen met de juf een gesprek aanvragen met de moeder.
    De juf heeft het zien gebeuren dus die kan uitleg erover geven.
    Mar wat een rotjoch zeg als hij het continu gemunt heeft op jullie kleine draak:evil:
     
  8. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ons ventje is een makelijk slachtoffer :cry: ben zo bang dat het als hij evt gehoorapperaatjes nodig heeft nog erger word.

    De grote wereld is zo gemeen... De moeder het verteld ze wist het niet.... En was blij dat ik het aan gaf.

    Ik denk dat we hem straks op judo of boxen of zo gaan doen... Niet omdat hij moet leren vechten maar wel omdat hij meer zelfvertrouwen nodig heeft en zijn eigen moet leren verdedigen. Het is een reus met 1meter 15 en 26 kilo. Maar een echte teddy beer.
     
  9. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @wennepen80 net de juf gesproken, gaf aan dat het kindje vaker slaat maar ons zoontje gelukkig niet terug slaat :eek::eek::eek:
     
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @RoGiJuLi de opbrengst tot nu toe is

    2 van 15 een van 14 en twee van 11. De iui mag hier mee gewoon door gaan.... Maar woensdag pas terug en warschijnlek vrijdag of zaterdag pas de iui.
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Ja die de grote zijn nu dominant, de kleinstjes (nog) niet :)

    Op welk tijdstip spuit jij eigenlijk nu?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik spuit smorgens, als wakker word is dit fout? Ik ben eigenlijk heel bang dat die kleintjes mee gaan groeien en het niet door kan gaan.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Ik spoot altijd in de avond.
    Stel dat je eerst om 8 uur spuit en dan om 10 uur de echo hebt.
    Als op de echo de eitjes groot genoeg zijn, moet je stoppen met spuiten en de pregnyl/ovitrelle zetten.
    Echter heb je die dag dan al gespoten en zal die gespoten hoeveelheid samen met de ovitrelle ook nog eens voor een dubbele extra groei gaan zorgen.

    Daarom spoot ik altijd in de avond.
    Als ik dan de echo had en ze waren groot genoeg, hoefde ik die avond dus niet meer te spuiten maar spoot ik enkel de pregnyl. En dus maar 1 extra boost die dag.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oké dankjewel voor de uitleg kan ik dan vanaf morgen ook gewoon Savonds gaan spuiten? Of mag dat niet opeens veranderd worden
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat mag niet hoor ... dat moet je dan echt beetje bij beetje veranderen per dag, maar daar ben je nu te last mee ;)

    Hoe laat heb je woensdag de echo? En hoe laat spuit je nu telkens in de ochtend.
     
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oké... Ik spuit tussen 7 en 8 uur. De echo staat op kwart over 8.... Kan dus evt wachten tot na de echo?
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zou ik zeker doen! Mochten ze dan woensdag al ca. 17-18 mm zijn kan je gelijk de ovitrelle zetten die avond ;)

    En gelijk ff vragen of je de andere meds ook nog moet zetten die dag ;)

    Ik zou morgen al rond 8-8.30 uur pas prikken. Dat maakt de overloop naar woensdag rond ca 9 uur wat geleidelijker.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    #678 Maan14, 10 dec 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2018
    De bmslijmvlies was mooi 3 lagen zijden ze. En de utro moest ik zoals ik begreep pas 24 uur na iui doen maar daar dachten alle artsen anders over zij die verpleegkundige dus moest ik met de iui nog keer vragen.


    Heel erg bedankt weer voor de informatie!! ❤️
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik bedoel vragen of je de groeihormonen nog moet prikken woensdag ;)

    Utro moet je idd echt pas mee gaan beginnen na je ei :)
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Haha sorry lekker dom ook weer van me. Dat is goed moet zowiezo woensdag nieuwe vragen ze geven hier maar voor 10 dagen vloeistof mee :oops:
     

Deel Deze Pagina