A. 's dinsdag terug naar het erasmus grote infectie in Zijn wond nu dus anderen antibiotica. En dan horen we dinsdag hoe en wat verder.
Jaa precies. Ze hebben een kweek genomen omdat hij al zo resistent was de bacterie. Om te kijken wat wel kan gebruikt worden dinsdag is de afspraak tussendoor geplant en zal de kno opgeroepen worden om zijn oor te doen. En te vertellen hoe en wat verder.
Jeetje Maan14 wat heftig zeg. Hopelijk dat de antibiotica aanslaat zeg. Bij twijfel of verslechtering direct teruggaan hoor. Het is een delicate plek waar hij is geopereerd. Eerlijk gezegd vind ik het raar dat ze hem niet daar houden en geen antibiotica per infuus geven.
@Maan14 jeetje zeg wat een achtbaan weer Vind het ook raar dat je man niet beter in de gaten gehouden word. Hopelijk dinsdag alles opgelost en achter de rug. Sterkte met alles meis. Dikke knuff!
@Madelie hij heeft voor we naar Rotterdam gestuurd werden een infuse met ab gehad. Zelf vind ik het ook best eng dat hij zo mee gestuurd werd. Maar zij zegen dat deze ab kuur wel zal moeten aanslaan. En dinsdag meteen terug bij de arts.
@RoGiJuLi even een vraagje. Als er meer eitjes gesprongen zijn maken er Meer gele lichaampjes progesteron aan merk je dat dan ook?
Even een foto niet voor de gevoelige maag.... Net kom ik terug van onze zoontje ophalen. Vertel me man dat het achter zijn oor lekt. Komt er wondvocht en push vanachter zijn oor... Eerst kwam het alleen uit zijn gehoorgang. Het is ook weer dikker als gisteren. Net Rotterdam weer gebeld en zouden terug gebeld worden... Het word ook steeds roder.
Ik zou hiermee allang op de eerste hulp hebben gezeten. Als de bacterie naar binnen slaat is hij de sjaak. Laat jullie niet afschepen meid. Hiermee hoor je niét naar huis te worden gestuurd.
Precies zijn er nu wel klaar mee, met hun proberen steeds. het word alleen erger en het is al bekent dat de bacterie tegen zoveel resistent is dus find Dat ze dan wel wat voorzichtiger mogen zijn. Je ziet het gewoon met de halve dag dikker worden. We zitten nu op een arts te wachten in het erasmus.
Heel verstandig! En met alle respect, maar 1 dag aan een antibiotica infuus slaat werkelijk nergens op. En ja, heb hier in mijn omgeving mee te maken gehad. Per infuus kunnen ze echt agressiever de behandeling mee inzetten dan met pillen.
Ik weet het, mijn man zijn moeder is deze week precies 10 jaar dood... In het erasmus overleden na een wondinfectie in haar buik bij een buik operatie. Ze kwamen er pas zo laat achter dat het daar vandaan kwam dat haar ingewanden aangetast waren en ze niks meer konden doen. Mijn moeder had na haar ingreep aan haar borst ook een infectie hebben ze net zo lang geprobeerd met tabletjes dat ze gewoon een infectie zo groot als een soft bal had en na opensnijden en drain en daar na weken in het ziekenhuis lag. Ik ga nu dus ook echt op mijn strepen staan. Zitten nu in de wachtkamer want de behandelkamers zijn vol..... Nauw fijn en hun. Probleem ze wisten dat we kwamen.