Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

A. 's dinsdag terug naar het erasmus grote infectie in Zijn wond nu dus anderen antibiotica. En dan horen we dinsdag hoe en wat verder.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Jeetje meid... wel "fijn" dat een infectie is en niet iets nieuws als trombose.

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jaa precies. Ze hebben een kweek genomen omdat hij al zo resistent was de bacterie. Om te kijken wat wel kan gebruikt worden dinsdag is de afspraak tussendoor geplant en zal de kno opgeroepen worden om zijn oor te doen. En te vertellen hoe en wat verder.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Jeetje Maan14 wat heftig zeg. Hopelijk dat de antibiotica aanslaat zeg. Bij twijfel of verslechtering direct teruggaan hoor. Het is een delicate plek waar hij is geopereerd.
    Eerlijk gezegd vind ik het raar dat ze hem niet daar houden en geen antibiotica per infuus geven.

Maan14 vindt dit leuk.
  5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Maan14 jeetje zeg wat een achtbaan weer:eek:
    Vind het ook raar dat je man niet beter in de gaten gehouden word.
    Hopelijk dinsdag alles opgelost en achter de rug.
    Sterkte met alles meis.
    Dikke knuff!

Maan14 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Madelie hij heeft voor we naar Rotterdam gestuurd werden een infuse met ab gehad. Zelf vind ik het ook best eng dat hij zo mee gestuurd werd. Maar zij zegen dat deze ab kuur wel zal moeten aanslaan. En dinsdag meteen terug bij de arts.

7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik had eigenlijk ook gehoopt dat ze hem daar gewoon zouden houden. Vind het allemaal maar eng!

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hoe is de nacht verlopen?

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hij is een paar keer uit bed gegaan maar slaapt nu nog.

wennepen80 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi even een vraagje. Als er meer eitjes gesprongen zijn maken er Meer gele lichaampjes progesteron aan merk je dat dan ook?

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Lekker rustig aan vandaag en verwen hem maar goed:thumup:

Maan14 vindt dit leuk.
  12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hier weer een lagere temp.
    Word er tureluur van:confused:

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kan het geen gele lichaamsdip zijn als hij morgen weer stijgt? @RoGiJuLi

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat lan, maar dan moet hij wel weer stijgen morge, ;)

Maan14 en wennepen80 vinden dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Even een foto niet voor de gevoelige maag.... Net kom ik terug van onze zoontje ophalen. Vertel me man dat het achter zijn oor lekt. Komt er wondvocht en push vanachter zijn oor... Eerst kwam het alleen uit zijn gehoorgang.

IMG-20181217-WA0013.jpeg

Het is ook weer dikker als gisteren. Net Rotterdam weer gebeld en zouden terug gebeld worden... Het word ook steeds roder.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zou hiermee allang op de eerste hulp hebben gezeten. Als de bacterie naar binnen slaat is hij de sjaak. Laat jullie niet afschepen meid. Hiermee hoor je niét naar huis te worden gestuurd.

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Precies zijn er nu wel klaar mee, met hun proberen steeds. het word alleen erger en het is al bekent dat de bacterie tegen zoveel resistent is dus find Dat ze dan wel wat voorzichtiger mogen zijn. Je ziet het gewoon met de halve dag dikker worden. We zitten nu op een arts te wachten in het erasmus.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heel verstandig!
    En met alle respect, maar 1 dag aan een antibiotica infuus slaat werkelijk nergens op. En ja, heb hier in mijn omgeving mee te maken gehad. Per infuus kunnen ze echt agressiever de behandeling mee inzetten dan met pillen.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik weet het, mijn man zijn moeder is deze week precies 10 jaar dood... In het erasmus overleden na een wondinfectie in haar buik bij een buik operatie. Ze kwamen er pas zo laat achter dat het daar vandaan kwam dat haar ingewanden aangetast waren en ze niks meer konden doen.

Mijn moeder had na haar ingreep aan haar borst ook een infectie hebben ze net zo lang geprobeerd met tabletjes dat ze gewoon een infectie zo groot als een soft bal had en na opensnijden en drain en daar na weken in het ziekenhuis lag.

Ik ga nu dus ook echt op mijn strepen staan. Zitten nu in de wachtkamer want de behandelkamers zijn vol..... Nauw fijn en hun. Probleem ze wisten dat we kwamen.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zitten nu gewoon nog te wachten tot er een kamer vrij is... Al een uur.

Deel Deze Pagina