Normaal wel inderdaad, maar net weer licht roze afscheiding. Pff wat is het toch altijd spannend net voor je menstruatie...
37.2 een mooie stijging dus. Ga nu verder van mijn uitslaap dag genieten en test als straks wakker ben.
Al wakker. Nogsteeds een tuur streepje zoals gisteren, krijg hem wel moeilijker op de foto dus lichter als gisteren.
Haha jaa, die was al lichter en die vandaag zo goed als niet op de foto te krijgen nu dus duimen dat die morgen weer duidelijker word.
De piek is nog niet voorbij. Deze was van half 10. Was het dan genoeg om vannacht seks te hebben gehad, of moeten we vandaag nog eens?
@Maan14 je maakt het wel weer heel spannend met je temperatuurstijging Hoop echt op een innesteling meis
Ach heb de hoop alweer opgegeven op een nog zo'n normaal mogelijke cycles. Eerst maar eens door de feestdagen komen en dan zien we volgend jaar wel weer
Ik hoop zo dat je gewoon zwanger raak van een verdwaald eitje en je een dikke middelvinger kan opsteken naar de artsen die jullie niet willen helpen.
Ik ben vast een deus maar leg steeds de testen op een rijtje om een foto te maken. zodat goed kon zien dat het afloop en straks ook of er een oploop zal zijn. Daar na de cover er weer op waar de hoeveel dpo op staat  hoezo geobsedeerd.