Pffff kan niet eens meer blij zijn voor anderen die zwanger raken. Ik wil zo graag niet verbitterd raken maar doe het toch. Als ik nu zwanger mag raken is draak al weer 5 eer hij een broertje of zusje krijgt.
Whahaha inze "vriendin34" heeft weer zitten knoeien met haar tempkaart. Vanmorgenvroeg zag ik op vandaag 37.3 staan.... en nu heeft ze weer een berichtje gepost en staat haar temp vandaag ineens op 37.1
Onze kleuter gelooft niet in de kerstman...... Eerste kerstdag vertelde hij haarfijn dat zijn nerf pistool echt niet van de kerstman maar van opa en oma kwam en de auto van zijn tante en oom en de playmobiel van opa en oma en ons.....
Haha ik heb het geprobeerd maar draak let te erg op en denk te veel door.... Zo iets als waarom brengt de kerstman de kados niet zelf naar ons en nemen mensen kados mee .... Al doen ze het stiekem hij ziet alles. Zo heb ik het idei dat die ook niet in sinterklaas gelooft.
Zucht... vandaag/morgen me nod dus ik wou ff tempen vandaag... wordt ik verdorie om 4 uur wakker van mijn oudste die het nodig vond om al beneden te gaan zitten en overal lampen aan te laten boven. Dus kon ik er lekker uit..... daaahaaag tempen.. zucht. Naja, morgen weer een nieuwe kans.
Hier mijn temp nog hoger dan basaal Wat moet ik doen @RoGiJuLi om ff te laten zeggen dat de eisprong geweest is? Heb alle temp op de kaart die hoog waren op discard gezet maar ff is niet voor de gek te houden
Ooh toch een ei geweest... Hoop zo dat je een verassing te wachten staat. Gisteren avond om 8 uur weer gespoten en vanochtend met hoofdpijn opgestaan. Had dit vorige ronde de eerste dagen ook. Straks de uitgangs echo dus duimen dat er geen cystes zitten dan mag het niet meer door gaan.
Half 4 pas. Onze draak is echt een kleuterpuber aan het worden..... Nu net riep die dat de hond zijn kop moet houden. En daar na werd ik zijn kamer uitgestuurd want het is zijn kamer...... Hij word opeens echt snel groot.