lekker jong haha. Ik werd net door onze zoon in de timeout plek gezet We gaan het nog moeilijk krijgen met die draken van ons
Zit te wachten. Het is vandaag topdrukte met zwangeren. Ze hebben hier een zwangeren en niet zwangeren wachtkamer.... Maar nu dus even niet.
Oh wat netjes zeg twee aparte wachtkamers zodat je niet met elkaar geconfronteerd wordt. Nou ja, meestal dan
Is in het radboud ook gelukkig. Voor de fertiliteit kliniek gedeelte is het in de kelder met serene witte muren en zo'n mooi beeldscherm plafon
Ja heel fijn. @RoGiJuLi de echoscopiste zij dat de cyste in de eierstok zat waar het eiblaasjes maar 13.9 was en ze dacht dat deze ipv gesprongen door is gaan groeien en nu dan geklapt.
Dat zou goed kunnen, maar het kan er ook 1 zijn geweest van de grotere 2 Ik vind trouwens 4 cm best fors voor een cyste (,zit ik me net ineens te bedenken hoor). Ik hoop dat ie geen problemen gaat geven bij de stimulatie
Ja hoor ff is voor de gek te houden Na mijn vloeing ingevuld te hebben is hij er toch overuit dat ik eisprong gehad heb. Al is het met twijfel. Temp was niet genoeg Raar eigenlijk na 3 dagen 36.8 Achja het staat er eindelijk. Of is het een illusie @RoGiJuLi
@RoGiJuLi de echoscopiste zij dat de cyste in de eierstok zat waar het eiblaasjes maar 13.9 was en ze dacht dat deze ipv gesprongen door is gaan groeien en nu dan geklapt ze had Hij zit in de eierstok waar alleen het kleintje zat. Ze zij dat die al geklapt was want hij was trouble en de rand was niet meer mooi of zo iets. En daar door zou hij niet meer groeien maar juist gaan slinken 'ze had de gyn er over gebeld' ik vind het ook groot 4 cm doorsnede ik vraag mijn eigen echt af waarom ik er geen last van heb of heb gehad.
Je heb ook op. De juiste momenten gemeenschap gehad wat hoop ik dat je een verassing krijgt begin 2019. @Madelie succes met de geslachts. bepaling. @RoGiJuLi lees nu op internet allemaal horror verhalen over stimulatie met een cyste en dat zijn allemaal kleintjes waar mensen dan helse pijn van krijgen.
Een cyste kan idd ook weer gestimuleerd gaan worden door de meds. Maar heb je ook geen drukkend gevoel (of gehad?)
Zo... ondanks de nog hogere temp, zojuist roze gespot. Ik verwacht vanavond of anders morgen de doorbraak. This it.... mijn laatste menstruatie ooit!!!