En het zijn........twee meisjes Bij de eerste zag ik het al voor ze het vertelde. Bij de tweede dacht ik wat uit te zien steken, maar nee, ook een meisje.
Wat leuk!!! Een huis vol meiden.... Gefeliciteerd! Ojee ik zie de maandelijkse periodes al weer voor me (hier vroeger 3 meiden en onze moeder... alle 4 tegelijk ongi.... arme mannen in het huis hahaha).
Lieverds, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik heb een tijdje rust genomen van dit forum en die rust heeft me goed gedaan. Na last te hebben gehad van koudwatervrees omtrent het hele ICSI traject, hebben mijn vriend en ik besloten om in het nieuwe jaar te starten. Dus 5 januari mag ik beginnen met de decapeptyl. Ik heb super veel gemist lees ik! Ik ga proberen om op iedereen wat te reageren. Mijn excuses als dat niet helemaal lukt Moge 2019 maar een mooi jaar worden voor ons allemaal ❤️
Wie weet kom ik je onbewust een keer tegen bij het Radboud volgend jaar Hopelijk is dit een goede ronde voor je!
Haha nee nog lange niet. En een tijdje rust en afstand nemen is soms goed om weer te kunnen focussen. Hoop dat 2019 een goed jaar voor jullie wordt.
Wat spannend allemaal meid! Wat fijn dat de rust jullie goed heeft gedaan en ik duim dat 2019 jullie jaar gaat worden!!
@JosjeM soms is het nodig je tijd te kunnen nemen ❤️ ik hoop op een wondertje voor jullie! @RoGiJuLi begin nu ei pijn te krijgen rechts ben echt als de dood dat die cyste gaat groeien nu die horror verhalen gelezen heb.
Niet teveel googelen. Dat is niet goed voor je en je weet dat alleen de erge verhalen op het net komen en niet de verhalen waarbij er niks aan de hand is
Hihihi ik weet het. Volgens Google was ik al een aantal keer uit de dood opgestaan als ik mij ziekte Google
Radboud houd op voor ons. Althans bij de fertiliteit afdeling. Mag in 2019 nog even onder de botscan om even mijn nulpunt te registreren ivm mijn vervroegde overgang.
Zo.. de ongi is weer flink losgebarsten vanmorgen. Nu weet ik zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt.