Wat leuk @Madelie Maak je borst maar nat, peuterpuberteit met één meisje vind ik al best heftig @JosjeM wat fijn dat de rust geholpen heeft, duimen voor 2019!
Pffff zo even kijken of er anderen grote Naaldjes bij de ampullen van 900 zitten. Normaal krijg ik 200 en 400 maar doordat deze niet leverbaar zijn krijg ik nu die van 900 maar het prikt niet fijn ze lijken wel bod.
8n Ja had van de vorige naalden over heb die nu gepakt en ga het wel even aangeven. Ze gaan gewoon niet goed de huid in. Je voeld ze zeg maar heel erg. Terwijl vorige ronde er niks van gemerkt heb. De afmetingen zijn wel het zelfde staat op de verpakking.
Verstand op 0 en darten maar. Nee grapje moet eerlijk zegen dat liever me eigen prik dan een spuit van de dokter krijg omdat het minder onverwachts is.
Even een stomme vraag, kan het zijn dat je elke keer anders op de stimulatie reageer? Mijn hart is heel onrustig maar heb ook veel last van opvliegers. De vorige ronden ging het stimuleren me makelijker af met een hogere dosis.
We gaan morgen maar weer afwachten of ie weer gaat stijgen. Vanavond voor de zekerheid dan maar geen alcohol? Of kan dat nog geen kwaad?
Kan nog geen kwaad. Er is namelijk nog geen contact tussen jouw bloedbaan en een eventueel ingenesteld klompje cellen . Die bloedbaan komt pas als de placenta af is en alles via de navelstreng gaat