On eerlijk te zijn heb ik al heel lang niet meer zo'n kaartje gehad Vorige keer met zo'n kaartje was ik zwanger van onze zoon Daarom is het zo rete spannend
Testen kan nooit kwaad. Ik zeg gewoon doen Even zorgen dat je urine goed geconcentreerd is. Met welk merk test je?
Hmmm ben zelf niet zo van de action testen. Ook wel wat vals positieve testen daarmee gezien hier op zp de laatste tijd. Als je echt vroeg wil testen zou ik echt de predictor gebruiken. Daarvan weten we dat die betrouwbaar zijn.
Foto zonder bovenkant? Ik ben kippig en kan via die mini venstertje niet turen. Ik zie trouwens wel wat maar kan ook schaduw zijn.
Dichterbij krijg ik hem er niet op. Word meteen wazig gebeuren. Denk zelf dat ie nog gewoon negatief is. Zelfbescherming wat ik de laatste maanden in gebouwd heb bij mezelf Ben pas zwanger met een zeer duidelijk streepje
Hopelijk doen ze allebei mee. Ik lijk ook iets te zien. Maar ik wil ook iets zien haha. Wennepen80 wat zie jij? Want na uploaden is de kwaliteit altijd wat minder hier. En het is natuurlijk ook nog heel vroeg. Misschien zie jij zelf al wat meer.
Vandaag onze zoon voor het eerst zonder pampers Kijken of hij aan wil geven dat hij naar de wc moet. Bijna 3 mag wel eens een keer. En dan kan ik me daar de komende dagen mee bezig houden
Doe je goed! Hier nog niet hoor, maar mijn andere 2 kids waren ook zelf voor hun 4e zindelijk (zonder "zindelijkheidstraining" van mij, gewoon uit zich zelf).