Haha dat was hier ook met 3 jaar besloot hij geen pampers meer te willen was eerst snachts toen pas dag zindelijk.
Ik hoop het zo voor je. Ja hij was eerder nacht als dag zindelijk Hij is lekker eigenwijs..... Is hij met alles
Lieve meiden, Even advies nodig.... Hoe kap je vriendschappen af.... Ik ben echt iemand die mensen nog 100000 kansen geeft maar ben er nu echt klaar mee. Maar hoe breng ik dat goed en netjes.
Gut... ik ben daar wat harder in denk ik... ik zeg gewoon wat ik denk, en als t mensen niet aanstaat lopen ze vanzelf wel weg.. dus aan mij heb je niet zoveel..
Gewoon uitleggen wat je dwars zit en dat je dat in dit stadium van je leven allemaal er niet bij kunt gebruiken
Gewoon duidelijk zijn. Als iemand een vriendschap verpest na zoveel kansen, hoef je hem ook niet meer op nette wijze te beeindigen hoor
@wennepen80 SPANNUND! Hier een peuter die overdag plas zindelijk is, piepen doet ze niet op de wc, alleen in de luier in bed.. Super irritant
Het is het zelfde meisje als waar ik al eerder over gehad he.b.. Nu is het weer ik wil aan onze vriendschap werken..... Maar dan wel als het haar uit komt als met draak slecht ga hoor ik niks ga het met mijn man slecht hoor ik niks. Ja reageer ze alles kom goed.... Neeeee sprookjes bestaan niet en sommige dingen komen nooit goed.
We zijn begonnen met ondergoed en broek aan maar die was snel nat. Toen even naar de wc gelopen en daarna schone onderbroek aan maar die was binnen 5 minuten nat dus loopt nu in z'n blote flip rond. Heeft al 2 keer zelf op het potje geplast. Wil nu geen pamper of broek meer aan
Hahaha wacht maar tot die denk dat een piemel een speeltje is..... Hier zat er eentje keer bijdehand toen die in bed lag mama mamaaaaa kom pielie groot..... Ik wist echt even niet wat ik moest zegen. Hem uitgelegd dat het alleen in zijn bed mag en dat het zijn pielie is en er niemand anders aan mag komen..... Komen we bij de ka die hij zijn liezen wil voelen... Neeeeeeee jij mag dat niet daar zit mijn pielie maaamaaaaaaa
Hangt geheel van de situatie af vind ik. Als iemand mij iets flikt zeg ik het gewoon en zeg dan dat ik geen behoefte meer voel diegene nog te zien.
Het is meer het totaal geen intressen en of begrip hebben maar wel verwachten dat als zij wat leuks wil doen wij als een stel paardjes op komen draven. Toen met mijn man en de opnamens van draak hoor ik haar gewoon niet totaal geen intressen of hoe gaat het met jullie en of kan ik wat doen. Daar naast ook over de MMM steeds commentaar. Van je heb al een kindje en die heeft toch ook zijn beperkingen. Ik snap niet dat je er perseej nog een wil.
Dan dus ook gewoon zeggen zoals je het hier zegt. Aangeven dat jouw grens is bereikt en het contact geen meerwaarde meer voor jou heeft.
Net gedaan stelt ze voor aan onze vriendschap te werken.... Maar dat zij ze voor de opnamens van man en draak ook en op het moment dat ik haar dan nodig heb is ze er niet. Heb dat nu ook gezegd mijn grens is bereikt. Bvb afgelopen vrijdag kwam ze achteraf zodat haar haar en wimpers kon verfen en epileren, zou ze zaterdag komen om wat leuks te doen zeg ze af zeg ze zondag ook af en maandag ook.... En zo gaat dat dan contenu tot ze me weer nodig heeft. Grens bereikt dus. B