@RoGiJuLi lees net dat om 20.30 moet spuiten en dinsdag half 11 iui 36 uur er na dus. Dat klopt dan toch?
Jawel hoor... je ei is niet in die 2 uurtjes ineens in je baarmoeder beland . Je kan er zelf voor kiezen om rond 21.30 uur te spuiten. Dan zit je 1 uur na je eisprong met de iui
Ik zou hem zelfs pas om 22 30 zetten De iui des te dichter bij de eisprong des te beter (zou mijn gevoel zijn in jullie situatie )
Nauw meiden hij zit er in al deed die deed keer gigantische prikken maar kan ook komen omdat hem achteraf in mijn streaie gedrukt heb. Duimpjes draaien nieuw kans nieuwe ronden. En een ding is wel fijn dat mijn cyclus nu stukje korter is.
Wennepen80 houd jij je nog steeds super strak aan de temperatuur regels of kan het zijn dat je misschien in de loop der tijd er iets makkelijker mee omgaat? Geen kritiek hoor. Maar ik probeer te bedenken hoe de schommelende temperaturen ontstaan.
Elke ochtend als ik wakker word temperatuur ik wel rond de zelfde tijd. Heb biologische wekker ingebouwd zitten
Ga rond 12 naar bed en meestal rond 8 weer wakker. Word wel een beetje wakker als onze zoon weer eens bij ins in bed klouterd maar dat is elke nacht en slaap meteen weer verder dus dat kan ook niet de grote schommeling te weeg brengen
Ik neem aan dat je dan ook echt iedere dag om 8 uur temperatuurt. Want als het soms 7 uur of half 8 is en een andere keer half 9 kan het al zijn dat je temperatuur niet betrouwbaar meer. En om eerlijk te zijn of zoon die in bed klautert wel of niet van invloed zou kunnen zijn durf ik niet met zekerheid te zeggen. Zelf zou ik namelijk zeggen dat het wel kan. Maar goed, ik heb geen kinderen dus geen ervaring daarmee. Weet niet of RoGiJuLi daar meer ervaring mee heeft.