Standaard om 8 uur wakker af en toe eens 10min later maar wel regelmaat hier @RoGiJuLi zou het echt zoveel invloed hebben op mijn temp dat mijn zoon snachts in mijn bed klauterd?
Vandaag neuroloog geweest en vrijdag krijg ons ventje weer een eeg en 13 maart een mri onder narcose.
Wat raar, je zou zo graag bij jou naar binnen willen kijken wat er daar in je buik gebeurd. Edit lees nu pas hoe fout het er staat
Mijn man belde net dat de hond ontsnapt was onze flubber chinees naakthond die alleen niet van mijn bang is was ontsnapt uit zijn riem en over de randweg gaan rennen 'enigste weg naar dorp verder waar ze als debielen rijden je mag er 50 maar ze rijden er 100. En daar na de polder in Ik opweg naar de polder buren op getrommeld. Man de anderen kant op. Overal gezocht geroepen. Bel mijn man uit eindelijk dat die 4 straten verderop aan het rond rennen is. Bij hem bleef die nu rknd de auto rondjes rennen maar wilde die niet in ik uit eindelijk er geen alarm lampen aan deur open hem roepen komt die godzijdank naar me toe gerend in paniek op mijn schoot zitten bibberen 'het stormt hier al flink aan zee dus zonder' vacht' Is het nog kouder. Mijn man zeg hem niet meer uit te gaan laten en zelf ben ik van de schik aan het bekomen. Heb de bermen doorzocht naar hem omdat dacht dat hij al zo plat als een dubbeltje zou zijn.
Dat is inderdaad schrikken als je hond dat doet. Ook mijn grootste angst dat onze pup er vandoor gaat en aangereden word. Misschien een idee om hem een tuigje aan te doen met wandelen daar ontsnappen ze niet uit
Ja een anti ontsnap tuig, hij is heel slank het figuur van een windhond maar dan in het klein, doordat hij in ze ankers gaat kunnen ze dan ook uit een normaal tuig ontsnappen.
Hebben hem trouwens pas sinds september. Een herplaatster. Hij word bijna 2 jaar, maar had altijd in een branch gezeten met 6 anderen honden waar van 4 staffords was overal bang van en voor. Alleen naar mij luisterd hij heel erg goed en vooral is hij niet bang van mij. @wennepen80
Gelukkig is je hond terug Maan. Moet er niet aan denken dat hij zoek raakt of aangereden wordt. En fijn dat ze verder onderzoek doen bij je zoontje. Wie weet komt er iets uit de onderzoeken wat ze goed aan kunnen pakken.