Boeiend lekker niks van aan trekken dat mens spoort duidelijk niet. Lage dip in mijn temp vanochtend dus ik dacht voorbode voor een eitje maar mijn ovulatietest van net was bijna wit
Ohja.. Dat kan ook nog.Vanochtend wel seks gehad maar hij had niet eens door dat hij gekomen was, werd in ene keer slap.. Vanavond nog maar een keer dan just in case
Hahaha nee hoor geen last van Sint stress hier hij voelde zich wel lollig eronder dus vanavond nog even gerust stellen
Wat doen jullie met de verzekering... Wij zaten altijd bij fbto, maar dingen als een bril orthodontie etc hadden we nog niet aangeklikt Hier voor zouden we dan meet modules aan moeten zetten. Mijn man zijn werk heeft een colictieveteit met CZ. Iemand van jullie heer ervaring mee? Voor mijn man kan ik de standaard aanzetten icm tandheelkunde dan krijg hij ook meer vergoed. En voor mijn eigen en ons zoontje gezin plus...
Wij zitten bij zilveren kruis (via mijn werk). Ik heb het hoogste aanvullende pakket 4 sterren (ivm veel fysio, hoge beugelvergoeding kids en adhd medicatievergoeding) en mijn man heeft aanvullend 2 sterren. Aangezien ik de hoofdverzekeraar ben, vallen de kids onder mijn verzekering (4 sterren). Wij betalen zometeen vanaf januari 350,- per maand (wat al wordt ingehouden van mijn netto loon).
Ik heb de temp van gistere 37.0 ff naar 36.8 gezet en van zijn discarded afgehaald. Ik had een uur eerder getempt (waardoor hij wat lager hoort te zijn) en ik verwacht dat hij door het opstaan niet gelijk 0.5 verhoogd zou zijn geweest. Dan was mijn ei ei op vrijdag, cd 17 zoals altijd weer
Hier is progesteron aan het bitchen. Denk zelf namelijk niet dat het raak is.je ziet steeds wel wat vaags op de testen maar dan had het steeds wat duidelijker moeten worden lijkt mij. Weet dat alles nog kan hoor maar mijn gevoel heeft het de laatste jaren altijd gelijk.