Goed, nog wel plekjes maar voor mijn gevoel zijn ze niet meer zo groot. Ik heb tijdens ze zwangerschap van onze draak ook soort plekjes gehad maar dat viel toen niet zo erg op en leken eerder meer sproeten zeg maar. En was alleen op me kaken jeukbenen. Vanochtend gewoon weer utro ingebracht en kijken of het meer word. Ik wil niet te snel stoppen. Temp was mooi hoog.
@RoGiJuLi wat zou jij in mijn situatie doen doorgaan of stoppen? Nu zijn ze meer bruinig ipv rood. En minder aanwezig volgens mijn man. @wennepen80 succes vandaag
Zo... gesprek met de anethetist en verpleegkundige gehad. De 17e hoor ik in de middag hoe laat ik mij de 21e moet melden.
Als het als bijwerking benoemd staat en dat je dan meteen moet stoppen zou ik het wel door een arts laten beoordelen. Wij kunnen wel roepen wat wij denken dat de oorzaak is, maar eerlijk...wij zijn geen artsen en de eventuele gevolgen van een foute inschatting van wat het zou kunnen zijn worden door jou gedragen uiteindelijk. Puntbloedingen kunnen wijzen op een daling van de trombocyten (trombocytenpenie) en daar zou ik niet te lichtzinnig over denken. Even bellen met de arts dus.
Het zijn hormonen en de vagina is slijmvlies dus het wordt wel degelijk in de bloedbaan opgenomen. Als ze bloedprikken zal je progesteron ook hoger zijn dan wanneer je geen progesteron gebruikt. Als het bloedinkjes zijn is het inderdaad geen huiduitslag. Werd er ook niet iets van Gonal f gebruikt? Dat heeft volgens mij iets van trombocytenpenie als bijwerking in de gebruiksaanwijzing staan. Dat kan dus puntbloedingen veroorzaken. Bij een eventuele Engelse gebruiksaanwijzing wordt er dan gesproken over low platelets.
Als het eerst rood/paars was dan denk ik toch aan puntbloedinkjes. Zou gewoon even bellen voor de zekerheid. Daar zijn ze voor.