Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk een reactie op je wenkbrauw verf ;)

    Op de foto valt het opdat het meer rondom je wenkbrauw zit namelijk.
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ja had gisteren gebeld was het stop maar per direct maar ze hadden niet eens gezien hoe het er uit zag dus vind ik zelf dan ook niet dat ze kunnen oordelen waar het van is.

    Het is niet erger geworden ik gebruikte idd ovaleap en ovitrelle hier voor. En het zijn punt bloedingkjes die nu Weg trekken.

    Heb de ha nog gebeld die denken ook de wenkbrouwverf.
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Dat is raar dat ze zeggen stoppen terwijl ze het niet hebben gezien.
    Echter, met een overgevoeligheidsreactie van wenkbrauwverf verwacht je huiduitslag en geen puntbloedinkjes. Daarbij is de huid bij de wenkbrauwen zeer gevoelig en had je daar het meeste gezien. Dus de huisarts heeft het denk ik ook niet bij het goede eind. Daarbij, ook die heeft niet gekeken. Dat is dus de medische wereld tegenwoordig o_O
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    @Maan14 heb je iets van zalf/creme om je wenkbrauwen heen aangebracht voordat je ging verven?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Nee dat ook niet, het was er 'opeens' gisteren avond. Het doet geen pijn het jeukt niet.

    @Madelie dat dus...... Dat je denkt okeeeeeeeee
     
    Madelie vindt dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Lijkt nu weer erger te worden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Het lijkt nu ook naar mijn wang te gaan. Zo niet grappig dit :evil::cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Ik vind het op de foto's echt heel erg lastig te zien.
     
  9. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ja dat snap ik het zijn die spikkels op de laatste foto's wat op sproeten lijkt.
     
  10. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Ja dat dacht ik al. Maar het beeld is voor ons niet duidelijk genoeg om te kunnen beoordelen. Maar daarbij vind ik het ook echt aan een arts om het te beoordelen.
    Puntbloedinkjes in het gezicht kunnen ontstaan in het gezicht door drukverhoging zoals een flinke hoestbui. Dan is het volledig onschuldig.
    Maar puntbloedinkjes kunnen ook door bijvoorbeeld leukemie ontstaan. Dan zitten ze vaak ook op andere plekken maar niet altijd zo zichtbaar voor jezelf. Daarnaast kan het door stollingsstoornissen, medicatie, hiv, etc etc etc etc etc etc etc etc etc ontstaan. Wij kunnen er dus niets mee. Echt dus voor een arts. En niet iets voor ons om naar te gaan gokken.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Precies, maar de artsen van tegenwoordig..... Allemaal roepen zonder te kijken dokters assistente bel straks terug want ging toch even met de arts overlegen. Mijn ferritine was ondanks de ijzertableten gezakt naar 8 eind december. Ik weet dat het ook in verband kan staan met een tekort aan bloedlichaampjes.
     
  12. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Ferritine heeft invloed op je rode bloedcellen. Niet op je bloedplaatjes (trombocyten). Een tekort aan bloedplaatjes kan puntbloedinkjes veroorzaken.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Oké fout gelezen dus, even afwachten en zal straks even doorvragen als de assistente bel. Ik reageer wel eens vaker heftig op dingen maar krijg dan altijd op de binnenkant van mijn elleboog uitslag.
     
  14. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou blijkbaar dus geen eisprong gehad.
    Bms was dun en cycte was nog steeds 25mm.
    Follikel gezien van minder dan 10mm.
    Nu overleg gehad en gekozen voor provera.
    Even mijn cyclus weer even resetten :$
    Weer een enorme domper:(
     
  15. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Shit. Was er al een beetje bang voor omdat je zo'n piekerig kaartje hebt en wel steeds op dezelfde tijd temperatuurt. Bij mij betekende dat ook altijd geen eisprong. En als er een cyste zit vindt er vaak geen eisprong plaats.

    Nou...lekker de boel resetten, een mooi ei en vervolgens een goede zwangerschap. Daar gaan we op duimen meid!
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Bleeregghhh... wat stom zeg!!! Ook stomme testen :(:(
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Ik blijf het vreemd vinden dat het bij je wenkbrauwen zit... wellicht nu naar beneden zakt, maar verder dus nergens zit.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat kut zeg. Hopen dat je cyclus zich mooi reset nu!!
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  19. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    De cyste zat niks in de weg zei ze.
    Klote wel dat ie bij mijn nog enige actieve eileider zit:$
     
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    #1480 Maan14, 10 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2019
    Nauw ha geweest en het is een reactie op warschijnlek de wenkbrouwen verf. Als het goed is word het vanzelf minder, als het erger word moet ik terug komen.

    Mijn man word over ongeveer 3 maanden geopereerd in het Emc trouwens. Uitgebreide ingreep gesloten Sanering en bot herstel in het middenoor etc.
     
    wennepen80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina