@wennepen80 hoe gaat het met jou? Hier hele erge buikpijn vanavond, ik zoek er verder niks achter zal vast te veel gesnoept hebben vandaag
Momenteel weer zulke verschikkelijke buikkrampen heb één paracetamol genomen. Hoe gaat het met de rest nu?
@Maan14 balen van je buikpijn meid. Hopelijk gaat het snel over. Hier niks bijzonders... gisteren alvast begonnen met de traktaties voor de peuterschool en het kdv. Wil dat gewoon af hebben en aankomend weekend pak ik alvast me tas in voor het nachtje zhuis, op zaterdag alles klaar maken voor de verjaardag (feest) van de jongste op zondag. Maar eerst dondersagmiddag het telefoontje vd planning afwachten ivm de operatietijd.
Wat word het een drukke week voor jullie enerzijds fijn als je er vanaf ben maar aan de anderen kant met de verjaardag van jullie draakje toch een hoop geregel. Wat gaat hij trakteren?
Lekker druk... ook gewoon normaal fulltime werke, dan gaat de tijd lekjer snel Lekker simpele traktatie: 1 klein speeltje, 1 feesttoetertje, 1 klein zakje snoep en 1 doosje rozijntjes. Alles samen in een zakje/doosje van Paw patrol met een plaatje van Jokie en Jet er aan
Leuk en ook makelijk inderdaad. Ik heb afgelopen jaar toverstafjes van fruit gemaakt. Doe ik dus nooit meer ze keken me aan of ze ging vergiftigen.
Whahaha ik had voor me dochter afgelopen juli idd ook fruit sticks gemaakt met appel, peer, banaan, aardbei en meloen. Heel leuk en lekker op een zomerse dag, maar ik moest het de avond ervoor maken, dus me hele huis stonk in de ochtend naar een mix van die fruiten door elkaar heen. Yuk!! En daar kwamen natuurlijk gelijk fruitvliegjes op af!
Lieve meiden, het voelt heel raar maar ik ben weer terug op zp. Ik wilde uit principe geen account meer aanmaken maar ik zat met zoveel vragen. Op andere fora was er te weinig kennis of werd er niet gereageerd. Zelfs Freya is helemaal stil. Mag ik weer meeschrijven met jullie? Ik probeer bij te lezen wat ik heb gemist de laatste periode!
Natuurlijk ben je welkom, heb je verhaal stiekem gevolgd op de anderen site omdat zo benieuwd was naar jullie intake. Hoe gaat het nu met jou en je partner?
Lief meiden, thanks!❤️ Met ons gaat het eigenlijk best goed! Met de bijbehorende ups en downs natuurlijk. We zijn bij MCK Leiderdorp geweest, wat heel fijn was! Fijne kliniek met fijne mensen. We moeten de 28e terug voor een echo bij mij en samen een gesprek met maatschappelijk werker. 4 feb weer gesprek met de gyn om te kijken of we rietjes kunnen bestellen of dat er misschien meer onderzoek nodig is. Mocht mijn menstruatie eerder komen moet de echo verschoven worden. Hij moet aan het begin van mijn cyclus, om te kijken naar de eitjes. Dit gezien die familiaire vroege overgang. Mijn waarde was vorig jaar heel goed, maar toch even een check. Hoe is het met jullie allemaal?
@Lisa280887 Fijn om te horen dat het goed gaat en dat jullie goed opgevangen zijn bij MCK Leiderdorp. Wat spannend allemaal zeg. Heb je ook al ongeveer een idee wanneer jullie kunnen starten met het traject? Met mij gaat het goed, inmiddels begonnen aan het ICSI-traject. Vanaf 5 januari bezig met decapeptyl te spuiten, aan staande vrijdag mag ik beginnen met stimuleren door middel van Gonal F en 27 januari de eerste echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien. Vind het ook erg spannend allemaal!
Wat spannend allemaal maar ook zo fijn dat alles nu wel in gang gezet is. Wij zijn nu met de iui begonnen vorige poging is afgebroken ivm overstimulatie. Zit nu op het wachtbankje.
Ooh wat spannend meis! Hoe voel je je tot nu toe? Las al iets over hoofdpijn? Als alles voorspoedig loopt kunnen we misschien in maart al starten! Heel bizar! Ik besef mij dat we dan ineens echt kans hebben op een zwangerschap!
Wat fijn dat het (ondanks alles) toch goed met jullie gaat En wat goed dat ze jullie zo goed helpen. Ik hoop echt dat jullie snel rietjes mogen bestellen en het avontuur dan echt gaat beginnen!! Hier gaat het ook prima hoor. De sterilisatie is goed gegaan, echter heeft de novasure geen effect gehad en heb ik op 20 december een gesprek met de gyn gehad en besloten mijn baarmoeder en eileiders te verwijderen. Dit zal de 21e (al) gaan gebeuren. Minder leuke timing omdat mijn zoontje de 22e 3 jaar wordt en ik dan nog in het ziekenhuis lig, maar we doen nu net alsof hij zondag al jarig is. Gelukkig heeft hij daar nu nog geen benul van