@Maan14 ik zie zeker ook een heeeeel licht streepje. Ik testte ook 8 dpo wit, 9 dpo mini streepje en 10 dpo duidelijker met predictor.
Word morgen dus gewoon weer testen. Heb nu alleen de express nog liggen. Waren duo's en heb eerst de early gebruikt. Maar deze zijn toch vrij gelijk aan gevoeligheid??
Oh joepie..... ik krijg iets leuks op pakjesavond ....... mijn nod grrrrr. Nouja, we vieren het toch as weekend al
Ik zie 'm ook op deze test. Maar ben het wel met je eens dat je 'm dan wel op zou moeten zien lopen. Of dit is echt een beginnend streepje en op de eerdere test was hij vals, dan kan het nog wel natuurlijk want je bent nog vroeg.
@RoGiJuLi is het normaal dat bij predictor de tweede streep eerst lichter blijft en dus daarom te zien is.
Zodra er plas doorloopt word het tweede streepje zichtbaar maar juist omdat deze wit blijft en die kleurt pas langzaam net als de rest zeg maar. Terwijl de controle streep meteen roze is. Ze zijn not negatiever als negatief trouwens vandaag.
Oh zo... ja dat is normaal, daarom kan je hem beter niet tijdens het doorlopen aflezen maar echt ff een paar minuten afwachten.
Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet of hij turug steig of not verder dipt. Heb even terug gekeken en heb een aantal keer gehad dat mijn lf Korter was en hij twee dagen er voor al dipte. Morgen middag de prik instructies.
Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt... stijging is mooi, maar met weer een twijfeltest is dat ook niet leuk.