Heel erg ziek geweest de afgelopen weken. In verband met herkenbaarheid schrijf ik hier niet alles , dus als mensen meer willen weten dan zal dit per pb moeten.
Heerlijke ochtend manlief is aangepast werk gaan doen Maar heeft voor hij aan het werk ging wel eventjes mijn testen de prullenbak in gekieperd omdat het vuilnis komt en hij dan het zakje van de douche er snel nog in kon doen. Testen zijn vanochtend zo goed als wit. Heb een hard hoofd in deze poging. Al zitten we super vroeg. Ben ook super verkouden, alle holtes zitten verstopt hebben zo een neushoorn ding want dat was volgens de kno beter maar alles zit zo verstopt dat het er niet via de anderen neusgat uit komt.
Ah wat naar! Ik zal je ergens vandaag/morgen een pb sturen! Hopelijk voel je je intussen weer iets beter❤️
Nauw... Manlief had er een laten liggen maar weet dus niet van welke dag die was had ze op een rijtje gelegd
Ik zie een lijn meid... Volgens mij is die oude niet de eerste want die was vrij geel geworden en deze oude is dat niet.
Ja zo ver was ik ook al haha. Krijg ook niet gekopieerd en geplakt via mijn telefoon anders had ik hem. Gewoon onder de anderen geplakt van gisteren
Net gedaan maar hij is zo geel opgedroogd dat je niet eens meer een streepje op de foto krijg. Gisteren met tweede urine ook. Action test gedaan daar was een streep op en op die van vandaag stukken lichter en dat was met ochtend urine.
Okay... doe die 2 stipsticks (oude en nieuwe) eens in een bakje water hoiden zodat op beide strips het gele weggaat. Dan weer een foto maken (ps... goed opletten dat je de nieuwe test dan niet verward met de oude
Nu is het streepje zo goed als weg Action is de donkeren van vanochtend en ochtend urine en die lichte van gisteren tweede urine. Er zit dus niks momenteel wat hcg aan maakt. Denk zelf dat het deze ronde niet gelukt is.