@Maan14 Zie wel nog streepjes staan Ben benieuwd wat het de komende dagen gaat doen. Temp is nog wel mooi hoog Ga heel erg duimen voor jullie!
Net met ons zoontje naar de kno arts geweest. Op de psz hadden ze twijfels over of hij wel goed kon horen. Nu heeft de arts vocht achter de trommelvliezen gezien. Hebben nu de keuze. . Meteen buisjes of een half jaar aanzien. Schrok ik wel van dat ie meteen buisjes wilden zetten We hebben ervoor gekozen om een half jaartje aan te kijken want wij hebben niet het gevoel dat ons zoontje er last van heeft.
Wat vervelend. Opzich stellen buisjes niet veel voor. Bij ons zoontje was het binnen een kwartier 20 minutjes gepiept liep mee naar de kamer maskertje voor roesje en toen ik terug in de wachtkamer zat werd ik al geroepen dat het klaar was. Ons zoontje had steeds vocht er achter op 2 jaar zijn de buisjes gezet en toen hij bijna 3 was zijn ze neus en keel amandelen verwijderd. En nu dan met 4 jaar blijkt hij slecht horend te zijn. En via Breda weten we nu dat ze zijn algo screening opnieuw hadden moeten doen en dit is nooit gebeurd. @RoGiJuLi die zonder streepje is van vandaag.
Buisjes is echt zo gezet hoor Paar uurtjes zhuis en lekker naar huis. Mijn oudste heeft ze ook gehd (3x) maar dan vanwege de vele oorontstekingen (ab kuur nog niet of er zat al een nieuwe ontsteking, 8 in 6 mnd tijd). Hij heeft nooit last gehad vd buisjes. Hij was rond 2-3 jaar toen hij de eerste kreeg.
@wennepen80 Wel een tip, ik weet niet hoe hij praat maar minder horen kan echt de spraak verslechteren en of zorgen Dat het niet goed ontwikkeld. Ons zoontje loopt kwa passieve kennis voor op de rest maar actief juist heel erg achter omdat hij niet goed hoort.
Hij praat heel duidelijk en heeft nu al een behoorlijke woordenschat voor zijn leeftijd dus denk dat het allemaal wel mee valt
Oké, goed dan toch! Dan zal ik ook nog even wachten als hij er geen pijn en of ontstekingen aan krijgt.
Daarom wachten we ook. Merken zelf weinig aan dat hij minder hoort ofzo of er last van heeft. Op de psz maakte ze zich zorgen dat ze af en toe niet bij hem binnen komen.. Jochie zit gewoon ijverig in zijn werkje
Dames jullie mening gevraagd. Mijn vader werkt graag met hout en heeft nu dit weer verzonnen. Wat zien jullie erin?
Geen vrouwelijke vormen? Het hartje de baarmoeder rondjes de eierstokken en onderaan de benen? (volgens mij ben ik teveel met zwanger worden bezig)