Wie is er nog allemaal bezig deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door JosjeM, 22 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Toch even mijn ego berichtje.

Ik merk dat me lichaam het spuiten echt Niet zo lekker trekt daar naast zit ik er emotioneel heel erg door heen.

Alles is zwart en niks is meer grijs als jullie snappen wat ik bedoel. De vraag of we wel door moeten gaan zit zo hoog.

Ik heb gigantische moodswings nu met de utro gestopt ben huil ik contenu..

Na de geboorte van onze zoon heb ik een tijdje in een hele diepe put gezeten zelfs hulp gezocht die weg gewuifd werd met dat ik voor het eerst moeder geworden was en dan ook nog hoe etc het heel normaal was hoe ik me voelde.

Maar nu is het een hele anderen situatie en merk ik dat de hormonen me van het ene naar het anderen uiterste gooien ik vind me rust gewoon niet.

Ik vind dit zo verschikkelijk en zijn pas net met de MMM begonnen al zijn we al wel een stuk langer bezig natuurlijk.

Ik wil zo dol graag nog een kindje maar niet door alles op alles te zetten.

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat Zal vast wel mop, de laatste controle was ook alles goed, en deze e ho is puur kijken naar t geslacht :D heb de 31ste weer controle :D
    Haha ik laat t morgen (hoop ik) weten :D

Lisa280887 en Madelie vinden dit leuk.
  3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @RoGiJuLi balen joh:(
    Misschien toch maar rechtop slapen proberen?

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hele dikke knuff voor jou meis.
    Doen wat voor jullie goed voeld.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Och meisie toch. Een hele dikke knuffel van mij. Die medicijnen zijn ook gewoon vreselijk. Ik heb er ook echt vreselijke last van gehad, vooral de utrogestan leek zich echt op te bouwen. En als je ook al gevoeliger bent voor depressieve gevoelens, wat ik ook herken, hakt het er volgens mij dubbel zo hard in. Dus je gevoelens zijn echt heel erg normaal. Het is ook niet voor niets dat mensen die in de mmm komen om zwanger te raken vaak tussendoor pauzes nemen. Het is gewoon ontzettend zwaar.
    Ook hier kan ik alleen maar zeggen, volg je gevoel. En las pauzes in als dat nodig is. Zeg tegen de arts dat je de medicatie heftig vindt. Desnoods doe je één cyclus wel, één cyclus niet, etcetera. Het is jouw lichaam!

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Maan14 ach lieverd. Het is ook niet niks allemaal. De hormonen die je toedient zorgen ook weer voor versterkte emoties.
    Jullie moeten doen wat goed voelt!

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een tegenvaller.....
    Heb je toevallig ook veel kussens in huis zodat je tegen een muur van kussens kunt leunen in bed? Dan kan je een beetje rechtop slapen. En heb je zo'n reiskussentje voor je nek? Die wellicht daarbij gebruiken.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nou...het zit voor velen onder ons niet mee momenteel zo te lezen. Blijkt opnieuw voor mij wat voor fijn draadje dit is waar je even lekker kunt spuien en je gevoel kwijt kunt.

RoGiJuLi vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wil je een hele dikke knuffel geven, die hormonen zijn ook gewoon echt rot.. had er zelf ook behoorlijk last van, en was blij t niet meer te hoeven ook..

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohjee.. beterschap!!

11. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ah lieverd maar je mag juist alles zeggen hier he!❤️ Hele dikke knuffel! En natuurlijk is het zwaar, jullie hebben al zoveel voor je kiezen gehad de laatste tijd! En hormonen werken echt niet mee aan je gemoedstoestand.

Ik hoop zo dat jullie snel een positieve test in handen zullen hebben!❤️

12. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    @RoGiJuLi ah nee lieverd wat rot! Ik wou dat ik een perfect advies voor je had maar ik weet het niet... hele dikke knuffel!❤️ (Niet te hard anders doet het zeer:p)
    Ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!

13. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 ik heb er geen ervaring mee maar ben al emo van mezelf :roflmao: kan het me dus wel voorstellen! Ontzettend zwaar, goed naar je gevoel luisteren.

@RoGiJuLi wat rot! Mijn moeder had vroeger zo'n rekje waar je dan je kussen op legde zodat je beter rechter op in bed kon liggen/zitten, misschien zoiets bouwen van kussens en dekens?

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    @Maan14 ik denk dat je er nu zoveel last van hebt omdat je voor de behandeling al geen lichamelijke rust had door het gedoe met je zoontje en je man.
    Dikke knuffel!
    En als jij vind dat je moet stoppen of een pauze moet inlassen, dan gewoon bij het zhuis aangeven hoor!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren ebbte de pijn maar in 1 houding weg en was dragelijk. Op mijn rechter zij liggen.
    Zodoende ben ik na ong een uur toch in slaap gevallen.
    Vannacht 2x wakker geworden (1x plassen en 1x pijn), maar kon daarna weer in slaap komen.
    Zojuist me bed uit gegaan en na het opstaan kwam gelijk weer die schouderpijn opzetten yuk!
    Ik voel me alsof ik ben overreden, veel doet me pijn en ook de wonden voel ik sinds vandaag vooral met opstaan en weer zitten.
    Maar over het algemeen genomen heb ik vannacht beter geslapen dan in het zhuis ;)

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gelukkig toch nog wat nachtrust gehad dan RoGiJuLi. Middagdutje zal je misschien goed doen. Dan kom je zo toch aan je uurtjes.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Zo..... weer een beetje op de aarde geland dus nu hier nog ff (sorry wat lang) verslag vd operatie.
    Om 7.45 werd ik naar de ok gereden.
    Eerst werd het infuus geprikt... ouch... ondanks dat hij wel goed zat, deed hij wel veel pijn.
    Daarom spoot hij er eerst verdovingsmiddel in, zodat de zware narcose medicatie wat minder zou branden (omdat het infuus pijn deed).... nou mennnnnn wat deed de narcise middel pijn zeg! Branden helemaal tot aan mijn elleboog!
    Maar gelukkig was ik daarna snel onder zeil.
    Ze hebben 3 sneetjes gemaakt in me buik. In mijn navel 1 en aan beide kanten van mijn buik elk 1.
    Via die snedes hebben ze de baarmoeder en eileiders losgemaakt.
    Helaas stuitte ze toch op heel veel verklevingen van mijn keizersnedes waardoor de blaas "vastgegroeid" zat aan mijn baarmoeder.
    Hier zijn ze lang mee bezig geweest om los te halen en moesten ze er zelfs een uroloog bij roepen om te controleren of de urineleiders en blaas hierdoor geen beschadigingen hadden (en de blaas/urineleiders hebben ze helemaal doorgespoeld).
    Alles gelukkig goed met de blaas enzo.
    De baarmoeder is er via de vagina uitgehaald.
    Op de recovery ben ik nog ff lekker over me nek gegaan hahahaha.
    Mijn urine was door het doorspoelen mooi smufenblauw whahaha ik schrok me rot :D

Ik heb geen enkel idee hoe laat het was toen ik terug op de afdeling was :D:D

Omdat ik alweer at en dronk werd het zoutinfuus in de avond afgekoppeld.
    De katheter kwamen ze gisteren om 06.00 uur verwijderen.
    Na het bloedprikken was mijn hb 7,6 en dus heel mooi, waardoor het infuusnaaldje er ook eindelijk uit mocht.
    En nadat mijn blaas gecontroleerd was na het plassen en mooi leeg bleek mocht ik om 10 uur al naar huis :D

En de rest weten jullie wel :)

Lisa280887, Maan14 en wennepen80 vinden dit leuk.
  18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gelukkig niets aan je blaas overgehouden RoGiJuLi. Dan zou je helemaal van het een in het ander zijn vervallen.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Aah wat fijn dat alles toch goed gegaan is! Hoe is je nacht nog gegaan?

Ik ben vanochtend gigantisch ongesteld geworden voel me emotioneel weer wat stabieler.

Heb net de gyn gebeld en vrijdags de uitgangs echo en dan gaan we er gewoon weer voor.

Bedankt voor al jullie lieve reacties zo fijn dat jullie allemaal zo goed weten hoe verschikkelijk moeilijk het soms kan zijn en daar door zo lief reageren.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Afgelopen nacht is beter gegaan dan de eerste nacht. Uiteindelijk zakte de pijn wat en kon ik daardoor in slaap vallen ;)

Wat k*t dat je ongi bent, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik vind het sterk dat je gelijk doorgaat ondanks het heen en weer gewieg van je gevoel!
    Dikke knuffel en ik hoop dat de laatste ronde hormonen wordt.

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina