Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Tja dat is afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen ;)

2. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @manaolana hopelijk stijgt je temp morgen weer mooi.

Vandaag lekker de hele dag op pad geweest. Vanmorgen had ik weer 37.0, als ik dit invul in FF zet hij er een stippelkruis neer. Als ik eggwhite invul op dinsdag (bij het afvegen had ik toen eggwhite) dan maakt hij er een vast kruis van (heb het even zo laten staan). Vorige cyclus had ik ook eggwhite bij afvegen een dag voor eisprong. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong woensdag was of is dat te vroeg om te concluderen en kan ik beter nog even afwachten?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Starry, je temp is nog hoog vandaag. Morgen 15 dpo en dan zou je conform je lf van vorige maand ongi moeten worden.

Steef, je eisprong staat goed zo :)

4. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Starry... toch spannend hoor! Zou er nog niet helemaal negatief in staan...

5. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Morguh! Hier bloeding alweer zo goed als over. Temp weer 37.0 maar ben wel iets later naar bed gegaan en vannacht eruit gemoeten om te plassen vanwege paar wijntjes die ik op had 😁

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Steef is inderdaad je eisprong hoor :D nu op naar een mooie test over iets minder dan twee weken!

Hier nog steeds geen temperatuurstijging :x. Denken jullie dat het misschien verstandig is om weer ovulatietesten te gaan doen om te kijken of er een nieuwe piek aan komt? Ik heb namelijk niet meer het idee dat deze piek nou voor een eisprong gaat zorgen...

7. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    bij mij was mn eisprong ook veel later dan de positieve test vorige cyclus, ik heb niet door getest dus weet ook niet of ik nog een 2e positieve heb gehad.. maar in ieder geval kan het wel later zijn nog

8. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Mijn test was omo wit :(

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    balen starry :( veel chocola eten

ik had vandaag ineens geen vruchtbaar slijm meer.. verwacht dus eigenlijk dat mijn eisprong wel geweest is o.o maar mn temp is nog niet echt gestegen. verwarrend allemaal

10. Steef85

Steef85 Bekend lid

Oct 24, 2016
    529
    41
    28
    @Starry balen meid :(

@manaolana je temp is weer omhoog gegaan zie ik. Hopen dat hij nu wel hoog blijft.

@MissFluffy wat doet je temp vandaag?

Mijn temp is gisteren van 37.0 naar 37.1 gegaan en vanmorgen nog steeds 37.1 :)

11. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik ben ongesteld..temperatuur onwijs gezakt. Op naar een nieuwe ronde :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Wat balen Starry :(:(:(

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Balen Starry!
    Mijn menstruatie is weer bijna voorbij!! Wat heerlijk zo kort haha..
    Wanneer kan ik t beste starten met ovu testen?

14. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik zou optijd beginnen Ellis, ik zelf begin op cd 7 of ik dan nog ongesteld ben of niet wil hem deze x niet missen ;)

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Dan ga ik ook overmorgen maar starten :)

16. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    temp is nog steeds laag, ik blijf voorlopig nog maar even doorgaan met ovu testen denk ik

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Ellis ik zou pas rond dag 14 beginnen.
    Jouw ei is rond dag 20 pas ;)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

ohhhh meid zijn wij het nou oneens? :p
    ik denk namelijk dat eisprong eerder is omdat ellis normaliter al bloed in haar lutale fase en dat meerekent. nu is haar lutale fase normaal geweest. dus als ik reken op eerdere kaartjes denk ik dat ze eigenlijk rond cd 13 a 14 eisprong heeft.

19. manaolana

manaolana Niet meer actief

Starry wat balen meid :x ga je deze rond ook gewoon weer utro gebruiken?

Ellis ik zou gewoon lekker vroeg beginnen met de ovulatietesten maar wel rekening houden met het scenario van RoGi. Maar voor je eigen gemoedsrust vroeg omdat je het niet wilt missen. Als het deze maand weer rond CD20 is dan zou ik (als het niet raak is) volgende maand wel later starten omdat je dan twee "gewone" cycli hebt gehad met een ei rond CD20.

MissFluffy hoe is jouw temperatuur vandaag?

Hier was ie 36.7 en daarmee is FF flink in de war. En dat snap ik ook wel met mijn mega vage kaartje deze maand dus graag jullie input :D.
    Foto 1 = met positieve test op CD20 en 21 ingevuld
    Foto 2 = met alleen positieve test op CD21 ingevuld
    Foto 3 = zonder positieve testen ingevuld
    Wat denken jullie? Ik denk dat ze ook nog eens allemaal fout zouden kunnen zijn en ei pas op CD24 was (zou dus wel laat zijn voor mijn doen).

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hey meiden. Even een ego bericht probeer vandaag bij te lezen. Voor alle meiden die net als mij weer gewoon ong zijn geworden dikke knuffel!!!

Hier goed kunnen na denken met manlief. 15 de naar de gyn zodra deze aangeeft dat het 'gewoon' niet gaat lukken dan kiezen wij er voor om er niet verder mee te gaan. We willen het super graag maar wij willen niet alles op alles zetten. Het is een risico voor mij en een kindje en als het op een of anderen manier niet gaat houd mijn lichaam het misschien gewoon tegen. En wil het dan niet gaan forceren. En natuurlijk is dat zwaar ..... Bij ons zoontje werd ik meteen zwanger. Maar juist daarom dat we zo iets hebben van we hebben hem in iedergeval.

Share This Page