Als jouw ei op dezelfde dag komt als vorige maand, dan komt hij pas over 5-6 dagen dus zijn je kansen niet verkeken hoor
@manaolana fijn dat dat zo snel kan! @maan meestal duim ik dat eitjes niet te lang op zich laten wachten maar in jouw geval duim ik dat je ei wacht totdat jullie het weer gezellig kunnen maken. @RoGi ik twijfel niet aan jouw uitspraak (heb er zelf niet echt verstand van) maar ben wel erg nieuwsgierig. Je zegt dag 20 kan niet omdat 36.5 regelmatig voorkomt. Bedoel je daarmee dat je dag 21 (36.6) en 22 (36.5) waar de temp omhoog schiet eigenlijk te laag is voor manaolana? Mijn temp is iets gezakt Nu zal dat wel kunnen liggen aan het feit dat ik meer dan een uur later naar bed ben gegaan en vanmorgen wel dezelfde tijd heb getempt (heb hem maar even op discard). Zou het mss ook een innestelingsdip kunnen zijn? Vanavond gaan we uit eten en zal het nog later worden dan gisteravond. Kan ik morgen dan beter niet tempen? Of later tempen? Of wel tempen en weer op discard zetten?
spannend maandje dit.. volgens mij doet bij iedereen de cyclus gek of niet? mijn temp blijft gelukkig stijgen op een of andere manier heb ik in mn hoofd dat hoe hoger hij gaat hoe meer hij moet droppen als het negatief is en dat is moeilijker ofzo.
RoGi, je bent echt bijna alwetend in mijn ogen en ik geloof je altijd maar toch denk ik dat je het deze keer mis had . Vandaag rood, helder bloed gespot en wel minder dan een drupje. Met het bruinverlies van gister past dit gewoon helemaal bij mijn menstruatie dus ik ga uit van een eisprong op CD20 en vandaag ongesteld. Ik heb ook even mijn eerdere kaartjes terug gekeken en ik heb vaker een eisprong op de dag van de eerste positieve ovulatietest en 36.5 is eigenlijk altijd een na-eisprong temperatuur bij mij en nooit voor, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Deze maand kwam hij inderdaad vrij veel voor-ei voor maar ik denk dat dat dus echt veroorzaakt is geweest door stress. Daarnaast is een eisprong op CD20 voor mij ook meer gewoon, op CD24 heb ik echt nog nooit gehad. Ik geloof namelijk niet dat ik ineens een LF van 6 dgn zou hebben terwijl hij altijd 10 of 11 dgn is. Maar genoeg gezegd over deze ronde lijkt mij op naar de volgende... Eindstand 2017 voor mij: ronde 16 19 maanden verder BBZ - rechter eileider geen baby :x:x:x Ik hoop op beter nieuws in 2017 en ik hoop ook dat voor jullie 2016 nog wel veel moois gaat brengen!!
Manaolana.. vorige maand was je ei ook op dag 22. En een keer een kortere lf kan heel goed. Ik heb er ook ooit 1 tussen gehad waarbij mijn ei 2 dagen later was dan normaal en 7 dagen later alweer ongi Terwijl jarenlang mijn ei (in een natuurlijke cyclus) op dag 16 was met een lf van 11 dagen. Dit was dat kaartje van toen. Bekijk bijlage 521047 Helaas ben je ongi, dus het maakt niet meer uit, maar wou het wel nog ff gezegd hebben hahaha
Das niet mijn kaartje en ik weet dat het vorige maand CD22 was. Heb ook niet gezegd dat het altijd CD20 is maar wel dat dat normaler is. Eisprong is bij mij tussen CD19-22 met een gemiddelde op CD21. Maar dus nog nooit CD24. En ik snap uiteraard dat alles altijd een keer anders kan zijn. Maar zoals je zegt het doet er helaas niet meer toe...
Manaolana wat een rot jaar kwa zwanger worden! Hier is het 12 rondes en geen een positieve test.... Nu we op internet hebben gelezen over de dingen die mijn man 'heeft' gehad aan zijn testikels en penis is onze hoop in de schoenen gezakt en anderzijds gestegen. Al kan het natuurlijk ook een combinatie zijn als mijn 'eileiders' geblokt zouden zijn. Ze had het over littekenweefsel en de spoed kz van onze zoon die voor vergoeingen kan zorgen. Achjaa we zullen zien! Hoop dat me ei weer laat is maar over het algemeen is hij op dag 18. Volgens ff ook als gemiddeld pak.
Hey dames! We zijn even een weekendje weg geweest... even verstand op 0! Zelfs vergeten te tempen zaterdagochtend haha.. maar zal nog wel niet echt een probleem zijn gezien we nog niet richting eisprong gaan... Ik heb even snel bijgelezen maar eerlijk gezegd staan mijn verstand nog op 0 geloof ik... Morgen weer voor 100% erbij haha... Fijne avond nog!
Ik ben een verschrikkelijk egoïstisch mens vandaag kreeg ik van mijn schoonzusje te horen dat ze weer in verwachting is van haar 3e kindje. ik vind het natuurlijk helemaal fantastisch om weer tante te worden, maar na 2 jaar wachten tot wij de financiën op orde hadden om aan een kindje te beginnen voelt het een beetje alsof het mijn beurt is en zij voordringt. als ik zwanger blijk te zijn zal ik het helemaal leuk vinden om samen zwanger te zijn, maar ik weet nu al dat als ik niet zwanger blijk te zijn ik het heel moeilijk ga vinden :/ en daar voel ik me enorm schuldig om. zo dat moest ik even van me af typen...
Heel begrijpelijk hoor missFluffy! Ik heb dat ook als iemand zegt zwanger te zijn.. blijft moeilijk om voor anderen blij te zijn..
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt missfluffy. Schrijf het maar lekker van je af. Ik heb het er ook altijd erg moeilijk mee als ik weer van iemand hoor die zwanger is en ook nog in een van de eerst rondes. Ik gun het ze allemaal maar ik wil ook heel graag. Financieel e.d. kunnen we het al jaren aan maar vriendlief was er nog niet klaar voor. Dus voor mijn gevoel ben ik al jaren bezig, ook al zijn er (pas) actief een jaartje bezig. Wanneer wil je gaan testen missfluffy? Voor of na NOD? Vanmorgen had ik roze bij afvegen, ook lichte ongi krampen. Dus ben er een beetje bang voor dat het niet raak is
Balen steef wie weet zet het niet door... Ik ga denk ik op 1e kerstdag testen. Dan zit ik op 13 dpo of 15 dpo, ik twijfel nog steeds of mijn eisprong niet eerder was.
Ik zeg ei op dag 16. Waarom denk jij dat hij eerder moet zijn geweest?? In je temp komt dat totaal niet terug namelijk.
Vandaag niet getempt vanochtend 7 uur zat ik al in de auto voor de buisjes van draakje. Die verschrikkelijke hartmonitor met zijn piep....Piep...... Kwam toch echt binnen grrrrr. Neo piepjes blijven een ding.
Ik denk dat mijn temp. Later gestegen is. Vorige cyclus was dat namelijk ook zo. Ik werd 2 dagen eerder ongesteld dan verwacht en toen twijfelde ff ook over de piek, hij zette hem eerst 2 dagen eerder tot ik dingen ging wijzigen om hem te veranderen En deze cyclus net zo, hij zette het kruis eerst zonder stippel op 13 en op 15 had ik geen vruchtbaar slijm me er wat zou betekenen dat mn eisprong al geweest was.
Ellis alweer bezig met ovulatietesten? Hier had ik me vanochtend verslapen dus weer niet kunnen tempen op m'n normale tijd. Ga straks wel even een ovulatietest doen maar verwacht er nog niets van.