Nee hoor, dat is zeker niet waar. Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor je ei verliezen. En dan heb je echt niet elke dag vruchtbaarslijm totdat je ei springt. Je kan bijv ook 5 tm 3 dagen voor ei dat slijm hebben en op dag 2 en 1 voor ei niks meer. Dus daar zou ik zeker niet vanuit gaan. Daarbij had je vorige maand een lf van 12 dagen. Dat is niks raar en ook niet te vroeg ongesteld dus. Zeker niet voor toen nog ronde 1. Een lf van 14 dagen is hartstikke achterhaald. Dit komt vaker niet voor dan wel voor. De tempstijging is deze maand gewoon heel duidelijk en dus geen twijfel over wanneer je ei was.
Ik had het hier gelezen: Cervixslijm helpt je vruchtbare dagen te bepalen Maargoed het maakt ook niet uit, als ik kwa testen uitga van de latere eisprong dan zit ik altijd goed
Manlief is op weg naar het lab. Hij vroeg zijn eigen sf of het normaal is dat er echt maar heel weinig in zit..... Merk dat dit hem allemaal heel onzeker maak. Terwijl ik er echt blanko in staat en niemand van ons de schuld geef.
Ik zit op dag 9 en ben gisteren begonnen met testen, er was nauwelijks een tweede streep te zien dus ben in ieder geval optijd. Vrijdag sowieso echo dus dan weet ik meer.
Hi ladies! Daar ben ik weer even. Heb bewust wat afstand genomen Hier alles nog goed in ontwikkeling zie ik! Mijn hcg stond gisteren gelukkig op 0, geen idee hoelang dat nu zo is. Ben toch wel weer ovu testen gaan gebruiken, gewoon om te weten hoe mijn cyclus door loopt. Tot nu toe nog geen enkel 2e streepje of iets te zien. Merk wel dat mn cervixslijm aan het veranderen is. Voor ons nu een teken dat we juist rustig aan moeten doen .. maar is wel lastig hoor. Voel me in ieder geval weer helemaal toppie en merk dat die medicijnen ook zn werk doen. Heb veel meer energie, opgewekter enz! Over een week bloed prikken dus ben heel benieuwd waar mn waardes nu op staan. Ook wel benieuwd wanneer mn normale ongi doorbreekt.
MissFluffy, heel begrijpelijk hoor dat je er even van baalt. Die gevoelens moeten ook gewoon naast elkaar kunnen bestaan. Je eigen baalmomentje en de blijdschap voor een ander. Het een doet niets af aan het ander. Je kaartje ziet er mooi uit! Wanneer wil je gaan testen? Starry en Ellis, voor jullie deze ronde weer gewoon utrogestan? Hopelijk snel een positieve ovulatietest! Steef, balen dat je roze hebt gespot. Hoe is het nu? Ik zag dat je temperatuur van vanochtend lager is . Maan wat rot dat je man zo onzeker is. Ik weet in ieder geval dat er bij het onderzoek ook gekeken wordt naar de hoeveelheid. Het moet wel een bepaalde hoeveelheid zijn maar ik weet even niet meer precies hoeveel. Ik geloof meer dan 2 ml. Mikkie fijn dat je hCG weer 0 is! Houden jullie nu even een rustmaand of gaan jullie er toch weer voor?
rustmaand hadden we gezegd.. maar pff vind het wel lastig hoor en het is een beetje dubbel. Zou er het liefste toch weer voor willen gaan omdat ik me verder toppie voel.. Het is ook wel een beetje afhankelijk van wanneer mn ei komt.. De 27e ga ik bloed laten prikken en als daaruit blijkt dat mn waardes een stuk gezakt zijn en mn ei moet nog komen, dan willen we het mss toch wel weer proberen.. al denk ik niet dat het nog zo lang duurt voor mn ei komt maargoed je weet het niet he, hoelang zoiets duurt na een miskraam.
ik ben blij dat jij, en anderen eerder, het wel begrijpen. toch voelt het heel egoïstisch van me, maar je hebt gelijk, ik ben ook heel blij voor haar, en natuurlijk zelf ook dat ik weer een neefje of nichtje erbij krijg. ik ben dol op die kids. Ik ga 1e kerstdag testen, dan zit ik op 13 dpo. als het dan positief is krijgt mijn man een heel leuk kerstcadeautje in de boom heb een super leuk geschenkdoosje gekocht waar de tekst op staat: you are such a precious person to me and today is the most special day for me. sincerely celebrate this day and this moment. en er zit ook een klein hartvormig kaartje aan met daarop: I love you from the bottom of my heart. en daar past precies een zwangerschapstest in. dus die wil ik dan in de kerstboom hangen. en als het negatief is dan heb ik de drukte van de feestdagen om me af te leiden (hoop ik dan maar)
Temp was vanochtend hoger... Maar geen na ei temp dat is steevast 36.9 minimaal. Vandaag weer gezellig kunnen maken. Baal wel dat a.s vrijdag bloed moet laten prikken deze waarden kloppen dan toch niet?
Yaaay! Succes dan deze ronde Maan 10 dpo hier...zo spannend! Mijn temp is nog hoog, maar vorige cyclus kelderde die bij 11 dpo. Nou heb ik de neiging om te testen alsof hij wel keldert zonder dat ik getest heb, maar niet meer kan zakken als ik wel getest heb ofzo
Fijn Maan! MissFluffy ik bezwijk meestal ook op 10DPO haha maar ik heb ook maar een LF van 10/11 dgn.
Balen MissFluffy :x maar niet getreurd, je bent pas 10DPO! Alles is nog mogelijk. Al zijn dit volgens mij echt rot testen. Zie hier heel vaak valse lijntjes voorbij komen en volgens mij zijn ze ook niet zo gevoelig, als claimen ze dat wel . Ik zou volgende keer de 2v5 van de kruidvat nemen als ik jou was.
Deze doosjes zijn dat. Zitten er twee in een doosje en ze kosten 5 euro. Vandaar 2v5 . Volgens de verpakking zijn ze minder nauwkeurig maar hier op ZP komen ze positief voorbij waarbij hCG in de urine pas 10 was ofzo.
aah ik dacht dat die het vast niet waren omdat ze zo'n pipetje hebben. die ga ik vandaag maar eens halen dan